مشخصات گوشی تاشوی Galaxy Folder 2 سامسونگ توسط TENAA منتشر شد

اگرچه این روزها اکثر گوشی‌های پرچم‌دار بازار از نمایشگرهای عظیم جثه بهره می‌برند، با این حال هنوز هم قشری از کاربران ترجیح می‌دهند از گوشی‌های نوستالژی تاشو به منظور انجام کارهای روزمره خود استفاده کنند. سامسونگ نیز با درک صحیح از این مطلب در نظر دارد گوشی تاشو جدیدی با قدرت گرفتن از پلتفرم اندروید را راهی بازار نماید.

0

در همین راستا سازمان نظارت بر لوازم الکترونیکی چین موسوم به TENNA، روز گذشته مجوز FCC را برای گوشی تاشو Galaxy Folder ۲ سامسونگ صادر کرده و این بدان معناست که این محصول در آینده‌ای نزدیک پا به عرصه رقابت در بازار گوشی همراه خواهد گذاشت.

بر این اساس و بر طبق بنچمارک های به ثبت رسیده از گلکسی فولدر ۲ در اپلیکیشن GFXBench، به نظر می‌رسد این گوشی سامسونگ دارای نمایشگری ۳٫۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و در سینه میزبان تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۲۵ با کلاک فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، تراشه گرافیکی آدرنو ۳۰۸ و ۲ گیگابایت حافظه رم باشد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول که قرار است در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی با قیمت پایه ۲۵۰ دلاری از ماه آینده وارد بازار ایالات متحده و چین شود می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگا پیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.