انتشار تصویر 360 درجه گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون پرچم‌دار بعدی سری گلکسی نوت سامسونگ، امروز نیز تصویر 360 درجه این محصول توسط منابع وابسته به این شرکت کره‌ای منتشر شد که تقریباً هیچ جای ابهامی در رابطه با طراحی نوت 7 باقی نمی‌گذارد.

با توجه به این تصویر ۳۶۰ درجه و تصاویر از پیش درز کرده از نسخه واقعی گلکسی نوت ۷، به وضوح مشخص است که سامسونگ در طراحی این محصول از زبان طراحی به کار گرفته شده در پرچم‌دار گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج پیروی کرده است، با این حال هنوز مشخص نیست که امسال با چند مدل از نوت ۷ روبه‌رو خواهیم بود.

علاوه بر این تقریباً استفاده از قلم استایلوس در گوشی بالا رده بعدی سامسونگ قطعی شده و شنیده می‌شود که شرکت سازنده برای ترغیب کردن کاربران به خرید نوت ۷، این محصول را به ویژگی‌های قابل توجهی از جمله سنسور تشخیص عنبیه چشم، درگاه یو‌اس‌بی_سی، قابلیت مقاومت در برابر آب و احتمالاً نمایشگر صفحه خمیده مجهز خواهد کرد.

در همین راستا نیز شنیده می‌شود که سامسونگ به جای تاچ ویز، از رابطه کاربری جدید خودم موسوم به Grace UX استفاده خواهد کرد که در کنار آن حداکثر ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی تحت کلود در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

note-7-blue-coral

علاوه بر این گلکسی نوت ۷ در قاب پشتی میزان دوربین ۱۲ مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم f/۱٫۷ خواهد بود که توسط سونی توسعه یافته است و این در حالی است که هنوز مدل سنسور ۵ مگا پیکسلی دوربین سلفی آن مشخص نشده است.

گلکسی نوت ۷ احتمالاً از پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ به همراه ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. سنسور دوربین حاضر در این گوشی نیز ساخت دست سونی با مدل IMX۲۶۰ است. نکته ‌واضح‌تر استفاده از صفحه‌نمایش مسطح و غیر خمیده در این گوشی است که سامسونگ آن را در نسخه نهایی نوت ۷ کنار گذاشته و صفحه‌نمایش خمیده دو لبه را به خدمت گرفته است.

سامسونگ رسماً تائید کرده است که از گلکسی نوت ۷ در تاریخ ۱۲ مردادماه رونمایی کند، با این حال برخی اخبار تائید نشده حاکی از آن‌اند که در این مراسم هدست واقعیت مجازی جدیدی هم از سوی این شرکت پرده‌برداری می‌شود که علاوه بر سازگاری با درگاه یو‌اس‌بی_سی با پلتفرم Daydream گوگل کار خواهد کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.