درز مشخصات نسخه 2016 گوشی Galaxy A8 توسط GFXBench

همان‌طور که در جریان هستید شرکت سامسونگ از ابتدای سال 2016 چهار مدل جدید از خانواده گلکسی A را راهی بازار کرده، با این حال امروز اطلاعاتی به واسطه منابع وابسته به این شرکت کره‌ای به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد لااقل تا پایان سال یک مدل دیگر از این سری عرضه خواهد شد.

0

اصلی‌ترین ویژگی سری گلکسی A، طراحی منحصر به فرد، سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مقرون‌به‌صرفه تر نسبت به پرچم‌داران سامسونگ می‌باشد که باعث شده است میان بازار را احاطه نماید.

در همین راستا امروز اطلاعاتی توسط بنچمارک GFXBench به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای درصدد توسعه جایگزین گوشی Galaxy A8 می‌باشد که در حال حاضر با ضخامت 5.9 میلی‌متری، به عنوان باریک‌ترین گوشی ساخت سامسونگ شناخته می‌شود.

gfx-a

بر این اساس اگرچه در اطلاعات موجود اشاره‌ای به ابعاد و ضخامت مدل 2016 گوشی گلکسی A8 نشده است، با این حال میدانیم که این محصول از نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره خواهد برد و تراشه بالا رده اگزینوس 7420 با کلاک فرکانس 2.1 گیگاهرتز (شبیه به گلکسی اس 6) قرار است قلب آن را در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی و واحد پردازش گرافیکی Mali-T760 به تپش درآورد.

در سوی دیگر انتظار می‌رود این محصول در قاب پشتی میزبان دوربین 16 مگا پیکسلی باشد و این در حالیست دوربین سلفی به لنز 5 مگا پیکسلی مجهز شده است. در هر حال اگرچه وب‌سایت منبع خبر، مشخصات نسخه 2016 گلکسی A8 را با کد داخلی SM-A810F منتشر کرده است، با این حال تاکنون اطلاعاتی پیرامون قیمت و تاریخ عرضه ارائه این محصول منتشر نکرده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.