سنهایزر هدست گیمینگ پرچم‌دار خود PC 373D را رونمایی کرد

یکی از ابزارهای ضروری برای هر گیمر یک هدست گیمینگ مناسب است. سنهایزر به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های در زمینه ساخت هدفون حالا PC 373D را به عنوان پرچم‌دار هدست‌های گیمینگ خود با صدای فراگیر 7.1 کاناله معرفی کرده است.

0

این هدست با یک میکروفون برای حذف نویز عرضه شده که سنهایزر آن را الگوریتم کاهش نویز اختیاری می‌نامد. PC 373D که البته نام عجیبی هم دارد به صدای فراگیر دالبی 7.1 مجهز بوده و در رنگ محبوب گیمرها یعنی مشکی و قرمز عرضه می‌شود.

Sennheiser-PC-373D-3

تنظیم اندازه هدست در کنار گوشی‌های آن انجام شده و بالشتک‌های بالای سر و دو گوش هم از بهترین متریال‌ها برای راحتی بیشتر ساخته شده‌اند. بدنه هدفون در کنار گوش‌ها از جنس آلومینیوم است تا با انتقال حرارت خوب گوش‌ها را خنک نگه‌دارد و البته طراحی کلی نیز شباهت زیادی به سایر هدفون‌های over-ear سنهایزر دارد.

Sennheiser-PC-373D-1

روی ریموت این هدست یک دکمه برای تغییر صدا بین دو حالت استریو و فراگیر وجود دارد و می‌توانید با حرکت دادن میکروفون به سمت بالا صدای آن را قطع کنید. سنهایزر با این هدست یک نرم‌افزار برای تنظیم حالت‌های مختلف صدا قرار داده که می‌توانید آن را در حالات e-sports، بازی و موسیقی تنظیم کنید.

Sennheiser-PC-373D-2

این هدست از هفته آینده از طریق وب‌سایت سنهایزر و با قیمت 260 دلار عرضه خواهد شد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.