تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی سامسونگ برای گلکسی نوت 7

حالا که کمتر از یک هفته به رونمایی رسمی از گلکسی نوت 7 باقی مانده سامسونگ اولین تبلیغ تلویزیونی این فبلت را منتشر کرده تا همگان را بیش از پیش مشتاق عرضه آن کند. در این ویدئو به برخی ویژگی‌های نوت 7 نیز اشاره شده است.

0

همان‌طور که می‌دانید گلکسی نوت 7 قطعاً با اسکنر عنبیه چشم عرضه خواهد شد و این موضوع را بارها در تصاویر مختلف و حتی ویدئو دیده‌ایم. در این تیزر نیز روش‌های مختلف آنلاک کردن گوشی مثل اثر انگشت و الگو نشان داده شده و مشخصاً سامسونگ به روشی جدید اشاره دارد. علاوه بر این تصویر یک تلفن قدیمی در آب استاندارد ضدآب و گردوغبار را نیز در نوت 7 تأیید می‌کند.

سامسونگ همچنین در این ویدئو اعداد 0 تا 5 و سپس یک علامت سوال را کنار یکدیگر نشان می‌دهد تا بیننده نام نوت جدید را حدس بزند. همان‌طور که می‌دانید نوت بعدی نوت 6 نام نخواهد گرفت و سامسونگ برای هماهنگی بیشتر با سری گلکسی اس 7 آن را نوت 7 خواهد نامید تا به این ترتیب نوت 6 وجود خارجی نداشته باشد. البته اگر گلکسی نوت اج را حساب کنیم می‌توان گفت نوت امسال واقعاً هفتیم فبلت از سری نوت خواهد بود. در این ویدئو همچنین به امکانات یادداشت‌برداری و هایلایت‌کردن متون نیز اشاره می‌شود که شاید خبر از امکانات جدید در قلم نوت 7 داشته باشد.

گلکسی نوت 7 قرار است هفته آینده با صفحه‌نمایش 5.7 یا 5.8 اینچی AMOLED، چیپست اسنپ‌دراگون 821، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی رونمایی شده و یک هفته بعد نیز در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، آبی و طلایی به بازارهای جهانی عرضه شود.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.