پشتیبانی از ویدئوها به‌زودی به اپلیکیشن محبوب Prisma می‌آید

اخیراً استفاده از اپلیکیشن Prisma برای تبدیل تصاویر شما به آثاری هنری بسیار رایج شده و در شبکه‌های اجتماعی مختلف روزانه آثار زیادی از آن را می‌بینید. این شرکت به‌تازگی اعلام کرده قصد دارد پشتیبانی از ویدئوها را نیز به سرویس خود اضافه کند.

0

اپلیکیشن Prisma را پیش از این معرفی کرده‌ایم. این اپ که اخیراً برای اندروید نیز عرضه شده به‌صورت رایگان و بدون هیچ هزینه و تبلیغاتی تصاویر شما را به‌صورت آنلاین و در سرورهای خود ویرایش کرده و به آثار هنری جذابی تبدیل می‌کند. شاید بزرگترین نقاط ضعف این اپلیکیشن نیاز به اتصال اینترنت و البته شلوغ بودن سرورهای آن در برخی ساعات روز باشد؛ به‌طوری که گاهی پیامی مبنی بر ترافیک بیش از حد سرور و عدم امکان استفاده از Prisma دریافت خواهید کرد.

به هر حال تیم Prisma بیکار ننشسته و قصد گسترش اپلیکیشن خود را دارند. به‌گفته بنیان‌گذار این اپلیکیشن Alexi Moiseenkov در هفته‌های آینده یک ابزار جدید برای اعمال همین افکت‌های محبوب روی ویدئوهای کوتاه نیز عرضه خواهد شد. ظاهراً فناوری این ابزار آماده است اما تیم پریسما در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها و بهبود آن‌هاست تا دیگر پیام خطای شلوغ بودن سرورها را کمتر ببینیم.

prisma-3

پیش‌بینی می‌شود با سرعت رشد بالای این اپ و محبوبیتی که کسب کرده یکی از شرکت‌های بزرگ مثل فیس‌بوک آن را خریداری کرده و به توسعه آن و البته بهبود سرورهایش کمک کند. کسی چه می‌داند شاید مسئولین آن همین حالا هم در حال بررسی پیشنهادات و چانه‌زنی‌های لازم باشند!

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.