یک محموله بزرگ گوشی قاچاق از پاساژ علاء‌الدین ضبط شد

امروز (سه‌شنبه) اخباری از ورود مأموران پلیس تهران بزرگ در مجتمع تجاری علاءالدین برای جمع‌آوری تلفن‌های همراه قاچاق منتشر شده است.

0

امروز یک محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق از پاساژ علاء‌الدین تهران ضبط شده و بنابر گزارش خبرگزاری فارس، اوایل صبح نیز کسبه از بازکردن مغازه‌های خود خودداری کرده‌اند.

گزارش خبرنگار فارس از وضعیت عادی در این پاساژ حکایت دارد. مطابق معمول واحدهای تجاری این پاساژ حدود ساعت 10 و نیم آغاز به کار کرده‌اند و تمامی طبقات به جز 7 (که قبلا تخریب شده) فعال است.

اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار فارس از ضبط یک محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق (کامیون خاور) توسط ضابطان قضایی به ارزش تقریبی 2 تا 3 میلیارد تومان خبر می‌دهد. ضابطان قضایی شب گذشته یک محموله قاچاق که برای تخلیه در پاساژ علاء الدین آماده بوده را ضبط کرده‌اند. اگرچه احتمال دارد این اخبار ناشی از ضبط محموله قاچاق باشد. همچنین بین اهالی بازار شایعاتی میز مطرح است مبنی بر اینکه شب گذشته پس از ضبط محموله ضابطان شبانه و بدون حضور مالکان قفل برخی واحدها را شکسته اند. اما هیچ یک از کسبه پاساژ این خبر را تایید نمی کند.

به نظر می‌رسد با وجود این‌که طرح رجیستری موبایل هنوز اجرایی نشده اما مسئولین با جدیت زیاد قصد برخورد با قاچاق تلفن همراه را دارند.

FarsNews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.