سایانوژن شایعه تمرکز این شرکت روی اپلیکیشن‌ها را تکذیب کرد

چند روز پیش شایعاتی منتشر شد که از اخراج برخی از کارمندان شرکت Cyanogen و تغییر تمرکز این شرکت از سیستم‌عامل به روی اپلیکیشن‌ها خبر داشت. حالا مدیرعامل سایانوژن موضوع دوم را تکذیب کرده است.

0

سایانوژن در ابتدا به شکل یک کاستوم‌رام کار خود را آغاز کرد و بعدها با تکیه بر نسخه متن‌باز اندروید سیستم‌عامل Cyanogen OS خود را راه‌اندازی کرد. ظاهراً این شرکت اوضاع خوبی ندارد و حالا مدیرعامل آن آقای کرت مک‌مستر جدایی حدود 20 درصد از کارمندان این شرکت را تأیید کرده و گفته از جدایی آن‌ها در این هفته بسیار ناراحت شده و چنین اتفاقاتی برای استارت‌آپ‌هایی مانند سایانوژن بسیار ویران کننده است.

از سوی دیگر آقای مک‌مستر شایعات در مورد تغییر تمرکز این شرکت از سوی سیستم‌عامل به اپلیکیشن‌ها را تکذیب کرده است:

سایانوژن به سوی اپلیکیشن‌ها تغییر مسیر نمی‌دهد. ما یک شرکت سیستم‌عامل هستیم و مأموریت ما ساخت نسخه‌های متن‌باز و آزاد اندروید است.

همچنین آقای استیو کاندیک بنیان‌گذار سایانوژن نیز در این‌باره می‌گوید:

CyanogenMod هیچ‌جا نمی‌رود و شرکت سایانوژن نیز نیز کماکان به تلاش‌های خود برای رسیدن به هدف کاربران بیشتر ادامه خواهد داد. شرکت سایانوژن شامل خود من کماکان به این پروژه (CM) و پشتیبانی مالی آن ادامه داده و برخلاف باور بسیاری افراد قصد تغییر تمرکز خود به سوی اپ‌ها و حذف CM را نداریم.

به این ترتیب اگر از کاربرانی هستید که از رام‌های رسمی CyanogenMod استفاده می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید که آپدیت‌های آن کماکان عرضه خواهند شد و دستگاه شما نیز پشتیبانی می‌شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.