مایکرومکس از سری جدید لپ‌تاپ‌های ویندوزی Ignite و Alpha خود رونمایی کرد

شرکت مایکرومکس که طی چند سال اخیر توانسته با پشتوانه دولت هند در این کشور برای خود اسم‌ورسمی دست و پا کند، ساعاتی پیش از سری جدید لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوزی 10 خود با نام‌های Ignite و Alpha رونمایی کرد.

0

از آنجا که محصولات تازه معرفی شده مایکرومکس  در زمره لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه جای داده می‌شوند و از ویژگی حائز اهمیتی برخوردار نیستند بدون هیچ مقدمه‌ای بهتر از به مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها بپردازیم.

بر این اساس لپ‌تاپ Micromax Ignite دارای نمایشگری 14.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی از نوع پنل iPS بوده و در سینه میزبان تراشه چهار هسته‌ای Pentium N3700 اینتل به همراه 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 می‌باشد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به بهره‌مندی پیش‌فرض از نسخه پرو ویندوز 10، حافظه ذخیره‌سازی 1 ترابایتی، پورت‌های USB 2.0، خروجی HTMI، وبکم 1 مگا پیکسلی، اسلات ethernet و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

Micromax-Ignite-2

مدیر بازاریابی مایکرومکس : در حالی که امروزه تنوع لپ‌تاپ‌ها با سرعت زیادی رشد نمی‌کنند، ما معتقدیم که مانع اصلی عدم ارائه‌ دستگاهی با عملکرد بالا و طراحی خوب در کنار قیمت قابل دسترس برای عموم هست، از این رو ما می‌کوشیم با اعتباری که در بازار هند طی چند سال اخیر به دست آورده‌ایم شکاف بین نیازهای کاربران و  دستگاه‌های موجود در بازار را با به کار گیری فناوری‌های نوین کاهش دهیم.

به هر حال انتظار می‌رود این محصولات که می‌توانند نقش رقیبی برای سری میان رده EeeBook ایسوس را در بازار ایفا کنند، از فردا و از طریق خرده فروشی  Flipkart با قیمت پایه 18990 روپیه عرضه شوند.

 

techpp

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.