درز تصاویر تبلت نوکیا Lumia 2020 که هیچ‌وقت معرفی و عرضه نشد!

اگرچه این روزها از مایکروسافت به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های ویندوزی یاد می‌شود، با این حال از یاد نبرید که در بازه سال‌های 2013 و 2014 این نوکیا بود که با معرفی سری لومیای خود جان دیگر به سیستم‌عامل موبایلی ردموندی‌ها بخشید.

1

اگر به خاطر داشته باشید طی یک سال اخیر شایعات متعددی پیرامون گوشی مخفی سری لومیا که برخی از آن با کد مک‌لارن یاد می‌کردند به گوش رسید و حتی بارها و بارها شاهد درز تصاویری از نسخه تکمیل شده آن بودیم که به سیستم تاچ سه‌بعدی تجهیز گردیده بود. در همین حال امروز تصاویری توسط منابع نزدیک به نوکیا بر روی توئیتر قرار گرفت که نشان می‌دهد این شرکت فنلاندی پیش از واگذاری بخش کسب و کار موبایلی خود به مایکروسافت، لااقل مشغول توسعه یک تبلت دیگری از سری لومیا بوده است.

همان‌طور مشاهده می‌شود، در این تصویر علاوه بر لومیا 2020 (تبلت سبز رنگ)، لومیا 850 و نوکیا ایکس‌ال 2 هم قرار داد که آن‌ها نیز هیچ‌گاه به طور رسمی پا به عرصه رقابت نگذاشتند.

Unreleased-Nokia-Lumia-phones-and-tablet

در هر حال در طراحی تبلت نوکیا Lumia 2020 که گفته می‌شود از ویندوز 8 نسخه RT قدرت گرفته بود به وضوح از زبان طراحی سایر اعضای سری لومیا پیروی شده است که در قاب پشتی میزبان دوربین 13 مگا پیکسلی مجهز به لنز PureView ساخت شرکت ZEISS است.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری این محصول که قرار بود طی روند برگزاری نمایشگاه MWC 2014 بارسلون معرفی شود، با این حال این اتفاق هیچ‌گاه رخ نداد می‌توان به نمایشگر 8.3 اینچی، 2 گیگابایت حافظه رم، تراشه مرکزی اسنپ‌دراگون 800 و قابلیت اتصال به شبکه 4G اشاره کرد.به نظر شما از آنجا که ویندوز آر‌تی تنها یک سال به طور رسمی در بازار حضور یافت، تصمیم نوکیا مبنی بر توقف تولید این محصول عاقلانه ارزیابی می‌شود؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    ابهت خاص ۱۰۲۰ رو نگاه