فبلت Honor Note 8 با نمایشگر 2K در تاریخ ۱۱ مرداد ماه معرفی خواهد شد

محصولات سری Honor هواوی با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند توانسته‌اند جای خود را در دل خریداران اروپایی و آمریکایی باز کنند، این بار نیز شاهد فبلت Honor Note 8 با نمایشگر 2K از جانب هواوی هستیم که قرار است ۱۱ مرداد ماه معرفی شود.

0

طرفداران Honor هواوی به احتمال زیاد Honor 5x را می‌شناسند، این گوشی بلند بالای هواوی ۱۹۹ دلار قیمت دارد و به نوعی می‌توان گفت فبلت Honor Note 8 هواوی به لحاظ سخت‌افزاری راه Honor 5x را رفته است. Honor 5x صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی دارد و از پردازنده هشت هسته‌ای که در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کار می‌کند بهره می‌برد، ۴ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی به همراه اندروید مارشملو نسخه ۶.۰ سایر مشخصات این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

Huawei Note 8 invitation

فبلت Honor 8 Note هواوی نیز قرار است طی مراسمی در Exhibition Center هواوی در تاریخ ۱۱ مرداد ماه رسما رونمایی شود. این فبلت جدید که احتمال می‌رود به غیر از چین، رنگ خاک کشور دیگری را نبیند از صفحه‌نمایشی ۶.۶ اینچی بهره خواهد گرفت که رزولوشنی برابر با 2K دارد و گفته می‌شود که چیپست هشت‌ هسته‌ای در این گوشی هوشمند بزرگ تعبیه خواهد شد، پردازنده این چیپست در فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز کار می‌کند. به لحاظ رم نیز در Honor 8 Note شاهد حضور ۴ گیگابایت رم هستیم. فبلت بلند بالای جدید هواوی همانند سایر گوشی‌های هوشمند تراز اول امروزی، به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز است و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه لنز فلش دوگانه LED و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

با توجه به این مشخصات سخت‌افزاری خوب و چشمگیر امیدواریم، Honor 8 Note پس از عرضه به بازار چین با موفقیت خوبی روبرو شود و سپس این گوشی هوشمند خوش قد و قامت را در سایر بازارهای جهانی نیز شاهد باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.