گزارش مالی نیمه نخست 2016 هواوی؛ افزایش 40 درصدی درآمد در کنار هدف گذاری 75 میلیارد دلاری

به نظر می‌رسد علی‌رغم کاهش سود عملیاتی اپل در سال 2016، شرکت‌های چینی توانسته‌اند بازار را با عرضه محصولات باکیفیت خود تصاحب کرده و درآمد سرشاری را کسب کنند. یکی از این شرکت‌ها که طی چند سال اخیر توانسته در اکثر بازارهای توسعه یافته و در حال توسعه عرضه اندام کند و در کنار گوشی‌های هوشمند، تجهیزات مخابراتی را عرضه نماید، هواوی است که گزارش مالی نیمه نخست 2016 آن روز گذشته منتشر گردید.

0

بر این اساس مجموع درآمد شرکت هواوی در مدت قید شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته دست کم 10 درصد افزایش یافته است و این در حالیست که از ابتدای سال جاری نیز شاهد رشد 40 درصدی سود عملیاتی بوده‌ایم.

علاوه بر این تخمین زده می‌شود که این شرکت در شش ماه آغازین سال 2016 توانسته است به درآمدی بالغ بر 36.8 میلیارد دلار دست پیدا کند. همچنین هواوی در نظر دارد این رقم را تا پایان سال به 71 میلیارد دلار برساند.

تمامی این آمار ارقام حاکی از آن‌اند که هواوی توانسته به اهداف بلند مدت خود از ابتدای سال جاری دست پیدا کند و مدیرعامل این شرکت نیز با تأکید بر سه حوزه ابزارهای مخابراتی، تجهیزات خانگی و کسب و کار سازمانی خواهان حفظ این روند رو به رشد، مثبت نگه داشتن تراز مالی و از طرفی حضور پایدار شرکت مطبوعش در بازارهای جهانی است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.