جانشین احتمالی LG V10 گواهی FCC را دریافت کرد

ال‌جی از سال گذشته تصمیم گرفت تا سالانه دو پرچم‌دار اندرویدی به بازار عرضه کند: سری G و سری V. حالا طبق شایعات جانشین LG V10 قرار است شهریورماه از راه برسد و یک گواهینامه FCC منتسب به آن نیز درز کرده است.

0

LG V10 دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی بود. این گوشی از یک بدنه بسیار مستحکم و مقاوم با استانداردهای نظامی ضدضربه برخوردار بود و همچنین یک صفحه‌نمایش دوم نیز در بالای صفحه‌نمایش اصلی آن برای نمایش اعلان‌ها و میان‌برها قرار داده شده بود. این گوشی همچنین دارای امکانات دستی زیادی در بخش فیلمبرداری بوده و از یک DAC و آمپ فوق‌العاده باکیفیت برای خروجی صدای هدفون خود استفاده کرده بود. در واقع می‌توان گفت V10 پرچم‌دار شایسته‌تری نسبت به G4 بود و همین موضوع باعث شده هواداران ال‌جی منتظر جانشین آن باشند. گفته می‌شود جانشین V10 احتمالاً V11 یا V20 نام خواهد داشت.

به تازگی یک گوشی ناشناس اپراتور ورایزن با شماره مدل LG-VS835 گواهینامه FCC را دریافت کرده است. گفتنی است که LG V10 دارای شماره مدل VS990 در اپراتور ورایزن بود و به همین دلیل احتمال دارد گوشی جدید همان جانشینی باشد که انتظارش را می‌کشیم. از آن‌جا که ال‌جی فروش مورد نظر خود را با G5 کسب نکرده و اوضاع خوبی ندارد انتظار داریم این شرکت تمام سعی خود را برای عرضه پرچم‌داری شایسته از سری V انجام دهد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.