دانلود کنید: والپیپرهای گلکسی نوت ۷ پیش از رونمایی رسمی!

همان‌طور که در جریان هستید طی چند وقت اخیر با خیلی از شایعات و تصاویر منتسب به پرچم‌دار بعدی سری گلکسی نوت سامسونگ روبه‌رو بوده‌ایم و در ادامه همین سریال نیز امروز والپیپرهای گلکسی نوت ۷ پیش از رونمایی رسمی توسط منابع وابسته به شرکت کره‌ای به بیرون درز پیدا کرد.

1

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده مطلع هستیم که گلکسی نوت 7 روز 12 مردادماه با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD از نوع Super AMOLED، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی، چیپست اسنپ‌دراگون 821 یا اگزینوس 8893، چهار گیگابایت رم، استاندارد ضدآب و گردوغبار، اسکنر چشم و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی و عرضه خواهد شد.

در همین راستا امروز به واسطه یک منبع چینی وابسته به سامسونگ، والپیپرهای گلکسی نوت ۷ پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز پیدا کرد. البته تصاویر مشابه با آنچه در ادامه می‌توانید مشاهده کنید نیز چندی پیش در قالب تصاویر رندر شده از این محصول منتشر شده بود.

در هر حال همان‌طور که مشاهده می‌شود، سامسونگ کماکان برای نمایش کیفیت نمایشگرهای Super AMOLED خود معتقد است که بایستی از والپیپرهایی مرکب از اشکال هندسی متقارن گرافیکی استفاده کرد.

البته در برخی از این تصاویر به وضوح قلم اس‌پِن به رنگ‌های بنفش، آبی، نقره‌ای و طلایی مشاهده می‌شود که به خودی خود می‌تواند نوید بخش عرضه  گلکسی نوت ۷ در این رنگ‌ها باشد. لازم به ذکر است که تصاویر فوق صرفاً جهت تکمیل مطلب درج گردیده، با این حال اگر خواهان دانلود آن‌ها با کیفیت اصلی هستید می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. soheil می‌گوید

    یعنی سلیقه سامسونگ تو انتخاب والپیپر در حد مهسا 5 ساله از الیگودرز هست!