آپدیت جدید سرفیس پرو 3 برای افزایش عمر شارژ باتری از راه رسید

هرچند روزها در وب‌سایت‌های خبری فناوری اکثراً صحبت در رابطه با نسل جدید تراشه‌های اینتل است که گفته می‌شود در سری بعدی سرفیس پرو مایکروسافت مورد استفاده قرار خواهند گرفت، با این حال به نظر می‌رسد ردموندی‌ها کماکان به پشتیبانی از نسل سوم تبلت های هیبریدی خود پایبند هستند زیرا ساعاتی پیش آپدیت جدید سرفیس پرو 3 برای افزایش عمر شارژ باتری از راه رسید.

0

بر طبق اطلاعات منتشر شده در وبلاگ رسمی این شرکت، آپدیت جدید سرفیس پرو 3 اگرچه قابلیت جدیدی را برای دارندگان این محصول به همراه نداشته، با این حال موجب رفع برخی نواقص شده است که در ادامه به صورت اجمالی به آنها اشاره خواهد شد:

  • افزایش طول عمر باتری دستگاه در هنگام آماده به کار (sleep) بودن و مواقعی که کیبورد به آن متصل است.
  • بهینه‌تر شدن مصرف باتری در هنگام قرار دادن دستگاه به حالت هایبرنت (hibernation) و  آماده به کار (sleep)
  • رفع نواقص مربوط به سنسور اثر انگشت در هنگام باز کردن قفل صفحه‌نمایش
  • افزایش سازگاری و به بالطبع بالا رفتن کارایی قلم سرفیس پِن

گفتنی است که طی چند وقت اخیر دارندگان سرفیس پرو 3 مایکروسافت که دستگاه خود را به ویندوز 10 ارتقا داده‌اند، نسبت به عملکرد ضعیف باتری معترض بوده‌اند از این رو انتشار به‌روزرسانی مذکور پیش از آپدیت سالانه ویندوز 10 یک حرکت هوشمندانه از سوی مایکروسافت محسوب می‌شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.