با کیس MESUIT می‌توانید اندروید را روی آیفون خود اجرا کنید!

بزرگترین نقطه تمایز آیفون با گوشی‌های اندرویدی سیستم‌عامل iOS اپل است. اما حالا یک کیس با نام MESUIT برای اجرای اندروید روی پرچم‌دار اپل نیز ساخته شده است!

1

اگر از کاربرانی هستید که از هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS خوشتان می‌آید اما توان خرید دو گوشی جداگانه را ندارید شاید MESUIT همان چیزی باشد که به دنبالش بودید. شرکت چینی Haimawan اخیراً یک کیس برای آیفون با نام MESUIT ساخته که آیفون را قادر می‌کند سیستم‌عامل اندروید را نیز اجرا کند! گفتنی است ماه گذشته نیز یک توسعه‌دهنده با نام Nick Lee موفق شده بود با ساخت یک کیس و یک اپلیکیشن خاص اندروید مارشملو را روی آیفون اجرا کند اما این کیس هیچگاه برای فروش عرضه نشد.

حالا Haimawan که در زمینه شبیه‌سازهای سیستم‌عامل فعالیت می‌کند کیس خود را رسماً در کشور چین عرضه کرده است. این کیس نسخه سفارشی از اندروید را تحت عنوان Mesuit OS 1.0 بر روی آیفون 6/6پلاس و آیفون 6اس/6اس پلاس اجرا می‌کند. مزایای این کیس اما به اندروید ختم نشده و MESUIT دارای 1700 میلی‌آمپرساعت باتری داخلی برای آیفون 6 یا 6اس و 2500 میلی‌آمپرساعت برای آیفون 6 پلاس یا 6اس پلاس است.

MESUIT

علاوه بر این MESUIT شانزده گیگابایت نیز حافظه داخلی داشته و یک درگاه سیم‌کارت اضافه را نیز به همراه خود می‌آورد. البته این نسخه از کیس برخلاف کیس Nick Lee فاقد درگاه کارت حافظه، درگاه USB یا HDMI است.

Haimawan این کیس را در سایت Jijia با قیمت 999 یوآن (حدود 150 دلار) برای آیفون 6 و 6اس و 165 دلار برای آیفون 6 پلاس و 6اس پلاس عرضه کرده است. در حال حاضر این شرکت برنامه‌ای برای عرضه آن در خارج از چین ندارد اما ادعا می‌کند در حال کار بر روی یک کیس دیگر است که می‌تواند iOS را بر روی گوشی‌های اندرویدی اجرا کند!

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مگه عقلم کمه
    ای او اس به این خوبی