گزارش فارنت از گردهم‌آیی MSI با گیمرها

پنج‌شنبه 31 تیرماه، بازار موبایل، جمعیتی که مشتاق تجربه‌ی «واقعیت مجازی» بودند در رویداد MSI برای معرفی محصولات جدید گیمینگ این شرکت حضور یافته و چند ساعتی را گذراندند. گزارشی کوتاه از این گردهم‌آیی آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید بخوانید:

0

شرکت MSI که نامی دیرین در بین گیمرها و مخصوصا پی‌سی بازها به شمار می‌رود، چند وقتی بود که بازار گیمینگ را تا حد قابل توجهی کنار گذاشته بود، اما اینک قصد دارد به این بازار برگردد. در این مراسم که با حضور گسترده‌ی علاقه‌مندان به گیمینگ و «واقعیت مجازی» همراه بود، به معرفی نوت‌بوک‌های جدید گیمینگ این شرکت و ویژگی‌های آن‌ها پرداخته شد.

در گفتگویی که با یکی از معرفی‌کنندگان این محصولات داشتیم، به برخی از تکنولوژی‌های انحصاری نوت‌بوک‌های گیمینگ ام‌اس‌آی از جمله «صدای سه بعدی» و تکنولوژی انتقال پرسرعت داده‌ها در دیسک سخت اشاره شد. ام‌اس‌ای مدل‌های متنوعی از لپ‌تاپ‌ها و All-in-oneهای گیمینگ را به بازار معرفی کرده است. در این رویداد، بازی‌های روز مثل «استریت فایتر 5»، «نید فور اسپید» و «هیتمن» بر روی مدل‌های مختلف نوت‌بوک‌های این شرکت اجرا می‌شدند که تجربه‌ی نسبتا رضایت‌بخشی از هر کدام داشتیم.

msi-event (2)

بعد از نوت‌بوک‌های گیمینگ، نوبت به تجربه‌ی واقعیت مجازی با «ورتکس» ام‌اس‌آی رسید که جذاب‌ترین بخش این گردهم‌آیی بود. دمویی که توسط «دیوید یانگ» و همکاران او از شرکت ام‌اس‌آی آماده شده بود بر روی قدرت‌مندترین کامپیوتر آماده‌ی ام‌اس‌آی به اجرا در می‌آمد. این دمو متشکل از چند مینی‌گیم بود که قابلیت‌هایی مثل شلیک و ضربه زدن با استفاده از هدست را می‌شد در آن تجربه کرد. مینی‌گیم‌های نه چندان جذاب اما کاربردی، که متاسفانه به دلیل ازدحام جمعیت و تعداد بالای علاقه‌مندان، فرصت برای تست همه‌ی آن‌ها کافی نبود. هدست واقعیت مجازی که برای این کار انتخاب شده بود، «اچ‌تی‌سی وایو» بود. «امین پیله‌چی» سرپرست رویداد در مورد دلیل این انتخاب توضیح داد:

“در حال حاضر در هرم کیفیت و کارایی هدست‌های واقعیت مجازی، هدست اچ‌تی‌سی در راس قرار گرفته است. این هدست نسبت به رقیب، [اوکیلوس ریفت] قدرت‌مندتر است. و نشان VRReady را هم فقط می‌شود از اچ‌تی‌سی [و احتمالا شریک تجاری‌اش در این زمینه یعنی والو] دریافت کرد.”

نشان VRReady همان علامتی است که شما باید برای خرید دستگاهی که بتواند از هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی کند و از پس رندر 360 درجه برآید به دنبال آن باشید. تجربه‌ی دموی چند دقیقه‌ای با واقعیت مجازی، کوتاه اما جذاب بود و البته در اختیار تقریبا همه‌ی کسانی که مشتاق یک بار تجربه‌ی آن بودند قرار گرفت.

msi-event (1)

در پایان این مراسم، در یک برنامه‌ی کوتاه پرسش و پاسخ بین حاضرین، جوایزی به شرکت‌کنندگان در رویداد که موفق شدند به سوالات مجری برنامه جواب درست بدهند اهدا شد. همچنین، شرکت ام‌اس‌آی تعدادی از محصولات خود و اقلام تبلیغاتی را در پایان مراسم، به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.