وبسایت KickAssTorrents به دنیای اینترنت بازگشت!

در خبرها داشتیم که موسس و گرداننده یکی از محبوب‌ترین سایت‌های تورنت در دنیا دستگیر شده است، اکنون نیز شاهد انتشار خبری مبنی بر بازگشت وب‌سایت KickassTorrents به دنیای اینترنت هستیم.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید، حتما به خبر بسته شدن دامنه وب‌سایت KickassTorrents و دستگیری مالک آن برخورد‌ه‌اید، بر اساس این خبر Artem Vaulin به عنوان موسس و گرداننده تورنت دستگیر شده است . در این بین شاهد دو نسخه کلون شده از KAT هستیم که یکی از آنها توسط وب‌سایت معروف تورنت IsoHunt ایجاد شده بود. نسخه‌ای دیگر از این سایت نیز با میرورهای کمتر در دامنه KAT.am قرار گرفته است.

اخیرا نیز خالق وب‌سایت KAT.am در نامه‌ای به وب‌سایت معتبر خبری The Verge اعلام کرد که این سایت برای جلوگیری از بسته شدن از سرورهای مختلفی استفاده می‌کند. بر اساس این نامه رمز‌آلود، وب‌سایت اصلی KickassTorrents نیز ارتقا داده شده است و اکنون در گوشی‌های همراه هوشمند نیز به خوبی باز می‌شود. جالب اینجاست که ادعا می‌شوداین سایت تمامی اطلاعات وب‌سایت اصلی KAT را در خود نگه داشته است و حتی کامنت‌ها و اطلاعات کاربران به صورت کاملاً دست نخورده باقی مانده است. با این حساب می‌توان گفت وب‌سایت KAT.am نسخه‌ای کامل از وب‌سایت اصلی تورنت KAT است.

ناگفته نماند که ادعای دست نخوردن اطلاعات و کامنت‌ها هنوز به صورت کامل بررسی نشده است. از طرف دیگر دسترسی به وب‌سایت KAT.am نیز آن چنان که باید و شاید نیست و اتصال قطع و وصل می‌شود.

با این حساب باید با این واقعیت روبرو شد که به این راحتی‌ها نمی‌توان جلوی حضور وب‌سایت‌های تورنت و به اشتراک گذاری فایل‌ را در فضای اینترنت گرفت و این اقدامات تنها باعث می‌شود به صورت موقتی در وب‌سایت‌های تورنت اختلال ایجاد شود. جالب است بدانید وزارت دادگستری آمریکا، آقای Artem Vaulin را به عنوان مالک وب‌سایت KAT به جرم توزیع غیرقانونی محتوا و اطلاعات با ارزش بیشتر از ۱ میلیارد دلار محاکمه می‌کند. گفته می‌شود این جوان ۳۰ ساله سالیانه ۱۶ میلیون دلار از طریق تبلیغات در وب‌سایت تورنت KickassTorrent درآمد دارد.

با این حساب ممکن است و‌ب‌سایت KickassTorrents در نهایت به حیات غیرقانونی خود ادامه دهد؛ اما بدون شک روزگار خوبی در انتظار Artem Vaulin نخواهد بود.

theverge.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.