این مرد به جرم ارسال تهدید برای بلیزارد دستگیر شد!

باخبر شدیم جوانی ۲۸ ساله با ارسال نامه بلیزارد را تهدید می‌کرده است و این تهدید‌ها باعث شد در نهایت به جرم ارسال تهدید برای بلیزارد دستگیر شود.

0

این جوان ۲۸ ساله که استِفان سِبولا (Stephen Cebula) نام دارد نامه‌های تهدیدآمیزی به بلیزارد ارسال می‌کرده و جالب اینجاست که از قرار معلوم این نامه‌ها به قدری لحن جدی داشتند که پلیس ناچار به دخالت و دستگیری وی شد.

وزارت دادگستری آمریکا مدعی شد، سبولا در پیام‌های تهدید آمیز خود تاکید داشته که با سلاح AK47 به دفتر مرکزی بلیزارد در کالیفرنیا حمله‌ور خواهد شد و برای کارکنان این شرکت بزرگ بازی‌‌سازی دردسر درست خواهد کرد.

پس از دستگیری، پلیس این جوان ۲۸ ساله را در بازداشت نگه داشته و قرار است در تاریخ پنجم مرداد ماه در دادگاه محاکمه شود. جالب اینجاست که اگر سبولا از جانب دادگاه و هیئت منصفه محکوم شناخته شود ممکن است به پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جریمه و ۵ سال حبس محکوم شود.

البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که دنیای بازی‌سازی کامپیوتری دردسرهای خاص خود را دارد، برای نمونه زمانی که اعلام شد بازی پرطرفدار No Man’s Sky با تاخیر روانه بازار می‌شود،‌ توسعه‌دهندگان این بازی نامه‌های تهدیدآمیزی از جانب هواداران دو آتشه دریافت کردند. در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که به احتمال زیاد پرونده نامه‌های تهدید آمیز استفان سبولا به بلیزارد ختم به خیر خواهد شد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.