گوشی‌های تاشدنی ال‌جی سال آینده از راه می‌رسند

ال‌جی اجازه نمی‌دهد که در تکنولوژی عقب بماند و می‌خواهد به تجارت دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش تا شدنی مثل گوشی‌های تا شدنی بپردازد. پتانسیل این ایده در گوشی‌هایی نظیر G Flex که برای صفحه‌نمایش OLED به‌جای زیر لایه شیشه‌ای از پلاستیک استفاده می‌کنند تا صفحه‌نمایش اندکی خم باشد، اثبات‌شده است.

1

این کمپانی پنل‌های OLED انعطاف‌پذیر برای اپل واچ درست می‌کند و تا الآن بیش از یک‌میلیون دلار در صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر سرمایه‌گذاری کرده است، اما الآن برای اینکه بازی را به مرحله بعدی ببرد آماده‌شده است.

گزارش‌شده که این کمپانی شروع به مجهز کردن یکی از کارخانه‌های تولید صفحه‌نمایش خود در شهر Gumi در کره جنوبی با ابزارهایی برای تولید نسل ششم صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر OLED در تعداد بالا کرده و می‌بینیم که کمپانی این پروژه را از مرحله تحقیق به مرحله توسعه برده است. همچنین قراردادهایی را با شرکت کانادایی IGNIS Innovation امضا کرده است. این شرکت کانادایی مدار صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر تولید می‌کند.

در حقیقت مدیرعامل شرکت IGNIS در مصاحبه‌ای گفته بود که: قرار است مردم در چند سال آینده شاهد ظهور گوشی‌های هوشمندی باشند که در صورت باز شدن به تبلت تبدیل می‌شوند. یکی از منابع در این صنعت نیز تائید کرده که ال‌جی پنل‌هایی با زیر لایه پلاستیکی که به سمت داخل یا خارج تا می‌شوند را تولید می‌کند. ظاهراً ال‌جی قوای خود را جمع می‌کند که تا تیرماه سال بعد انقلابی در تکنولوژی به پا کند. آن‌هم دقیقاً زمانی که شایعه شده سامسونگ پروژه‌ای به نام Project Valley را مربوط به دستگاه‌های تا شدنی در دست دارد. ما هم نمی‌توانیم صبر کنیم و ببینیم که کنگره جهانی موبایل 2017 چه خوابی برای تکنولوژی دیده است. هرچه رقابت در این قلمرو بیشتر باشد، ما هم خوشحال‌تر می‌شویم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    چهار ساله همش این خبرا رو میشنویم کو پس