هوندا و Softbank در حال کار بر روی خودروهایی هستند که احساسات راننده را درک می‌کنند!

شرکت ژاپنی مخابراتی SoftBank قصد دارد که با هوندا برای جدیدترین پیشنهادش در تکنولوژی خودرو همکاری کند: ماشین‌هایی که نه‌تنها می‌توانند صحبت کنند، بلکه می‌توانند احساسات راننده‌هایشان را هم درک کنند.

0

در طول مراسمی خاص در توکیو که SoftBank و هوندا جزئیات برنامه‌شان را مشخص کردند، به تجسم آینده‌ای پرداختند که در آن ماشین‌های هوندا می‌توانند به کمک ربات Pepper شرکت Softbank، با رانندگان صحبت کنند و تعامل داشته باشند. این ربات بانمک در زمان ارزیابی صحبت راننده یا داده‌هایی که از حسگرها و دوربین‌های مختلف جمع‌آوری شده‌اند، استفاده خواهد شد.

به خودرو اجازه داده می‌شود که بعد از ارزیابی شرایط به راهنمایی راننده بپردازد و البته همراهی برای روزها و شب‌های جاده او باشد! اگر این عجیب به نظر می‌رسد، می‌توانید به آن به‌عنوان داشتن یک KITT شخصی نگاه کنید. KITT نام شخصیت ماشینی که در سریال تلویزیونی Knight Rider بود است. با وارد شدن SoftBank به حوزه روباتیک و هوش مصنوعی، با استفاده از IoT یا اینترنت اشیاء در حسگرهای اضافی و دیگر ابزار ماشین فاصله زیادی نخواهیم داشت.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.