شایعه: ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ 11 شهریورماه معرفی خواهد شد

همان‌طور که پیش از این نیز در شایعات داشتیم به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد ساعت هوشمند Gear S3 خود را 11 شهریورماه و در نمایشگاه IFA 2016 برلین رونمایی کند.

0

ساعت هوشمند Gear S2 سال گذشته با سیستم‌عامل تایزن معرفی شد و نوآوری‌های خوبی را به همراه خود آورد. این ساعت دایره‌ای شکل در دو نوع کلاسیک و اسپورت عرضه شد و نقطه قوت آن هم رابط کاربری خلاقانه و در عین حال ساده برای استفاده این ساعت بود. Gear S2 در آخرین آپدیت خود علاوه بر گوشی‌های اندرویدی با آیفون نیز سازگار است و سامسونگ حالا قصد دارد سهم بیشتری هم از بازار پوشیدنی‌های هوشمند کسب کند.

به گفته Eldar Murtazin یکی از افشاکننده‌های مشهور، سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S3 خود در کنار تبلت Galaxy Tab S3 در 11 شهریورماه و در مراسم پیش از شروع نمایشگاه IFA 2016 برلین رونمایی خواهد کرد. از آن‌جا که گلکسی نوت 7 قرار است مردادماه رونمایی و عرضه شود پس برخلاف روال گذشته خبری از فبلت جدید سامسونگ در این نمایشگاه نخواهد بود و سامسونگ در عوض تبلت و ساعت پرچم‌دار خود را به آلمان خواهد آورد.

این ساعت در حال حاضر با نام رمز Solis شناخته می‌شود و طبق شایعات پیشین قرار است در 3 مدل مختلف به بازار عرضه شود که احتمالاً مدل‌های اسپورت و کلاسیک و همچنین مدل 3G یا LTE را شامل خواهد شد. در حال حاضر تنها نقطه ضعف ساعت‌های هوشمند سامسونگ نسبت به ساعت‌های اندرویدی تنوع کمتر اپلیکیشن‌هاست و اگر سامسونگ بتواند این مشکل را رفع کند احتمالاً کاربران بیشتری ساعت‌های Gear S را انتخاب خواهند کرد.

androidheadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.