دامنه وب‌سایت KickAssTorrents بسته شده و مالک آن دستگیر شد

اگر تورنت‌باز هستید و در تلاش برای دسترسی به وب‌سایت KickAssTorrents نیز هستید، باید بدانید که تنها شما نیستید که به آن دسترسی ندارید. بنابر گزارش‌ها دامنه‌ی این وب‌سایت مصادره شده و مالک آن هم دستگیر شده است.

3

طبق گزارشی که وب‌سایت TorrentFreak منتشر کرده است، بالاخره مالک ۳۰ ساله‌ی این وب‌سایت تورنت دستگیر شده است. این مرد Artem Vaulin نام دارد و لهستانی است.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشر شده از طرف وزارت دادگستری ایالات متحده نقل قولی از آقای لزلی کالدول یکی از مقامات دادگستری منتشر شده است که می‌گوید: «آقای آرتم والین در تلاش برای فرار از قانون، از سرورهای مختلف مستقر در کشورهای مختلف به دلیل گزارش‌های متعدد درباره‌ی تخلفات دامنه‌هایش استفاده می‌کرده است. دستگیری او در لهستان نشان دهنده‌ای این امر است که مجرمان سایبری می‌توانند برای مدتی از قانون بگریزند، اما سرانجام دستگیر خواهند شد.»

دادگستری ایالات متحده هم‌چنین در حال تلاش برای فراهم کردن مقدمات انتقال او از اوکراین به آمریکا برای محاکمه است. ماه پیش بود که اخباری مبنی بر حضور این وب‌سایت در دارک‌وب یا همان شبکه‌ی تاریک که محلی برای ارتباط مجرمان است منتشر شد و هنوز شواهدی راجع‌به بسته‌شدن آن در دارک‌وب در دسترس نیست. این شوک بزرگی به جامعه‌ی تورنت است؛ چراکه در سال ۲۰۱۴ اتفاق مشابهی برای وب‌سایت The Pirate Bay رخ داد.

با همه‌ی این اوصاف می‌توان منتظر بود که جایگزین‌هایی برای KickAssTorrents پیدا شود و احتمالاً زیاد نباید برای این اتفاق صبر کنیم.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. http://dx-torrent.com/ می‌گوید

    چرا دروغ میگویید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      چه دروغی؟!
      مطلب منبع داره

  2. vahid می‌گوید

    حیف شد واقعا یکی از سایت های محبوبم بود بی چاره صاحبش خدا میدونه باید چن سال رو تو سلول بگذرونه