مسنجر فیس‌بوک حالا یک میلیارد نفر کاربر فعال ماهانه دارد

حدود ۶ ماه پیش بود که دیگر پیام‌رسان تحت مالکیت فیس‌بوک، یعنی واتس‌اپ، توانست به یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند. حال موفقیت دیگری در زمینه‌ی پیام‌رسانی نصیب این شرکت شده است.

1

در واقع می‌توان پس از یک میلیاردی شدن کاربران ماهانه‌ی خود شبکه‌ی فیس‌بوک و سپس پیام‌رسان واتس‌اپ، یک میلیاردی شدن کاربران ماهانه‌ی مسنجر فیس‌بوک را سومین موفقیت این شرکت در این زمینه دانست که البته کاربران معدودی در کشور ما از آن استفاده می‌کنند.

facebook messenger

فیس‌بوک برای جشن گرفتن این موفقیت بزرگ، یک هدیه‌ی مجازی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. برای دیدن این سورپرایز ابتدا باید یک شکلک بادکنک به دوستان خود ارسال کنید و بعد خواهید دید که به‌صورت خودکار یک بادکنک معلق در صفحه به پرواز در می‌آید. مطمئناً این انیمیشن فقط امروز در دسترس کاربران خواهد بود. پس اگر کنجکاو هستید زودتر به این اپلیکیشن مراجعه کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من که اصلا استفاده نکردم ازش