اپ‌نت: Stellio Music Player؛ موزیک پلیر اندروید با امکانات فراوان

در حال حاضر موزیک پلیرهای زیادی برای اندروید وجود دارد و احتمالاً گوشی شما هم یکی دو اپلیکیشن پخش موزیک را به‌صورت پیش‌فرض داشته باشد. اما Stellio موزیک پلیری است که با امکانات فراوان و رابط کاربری مناسب خود می‌تواند به اپ مورد علاقه‌تان تبدیل شود.

1

اگر موزیک پلیر PowerAMP را تجربه کرده باشید حتماً می‌دانید این پلیر امکانات فراوانی را در کنار رابط کاربری مناسب در اختیار کاربر می‌گذارد. Stellio سعی کرده رابط کاربری این اپ را پیشرفت داده و امکانات مناسبی هم به آن اضافه کند.

stellio-4

Stellio توانایی پخش انواع فرمت‌های رایج از جمله mp3، wav، flac، mp4، m4a، aac، ogg و … را دارد و همچنین از فایل‌های پلی‌لیست cue، pls و m3u نیز پشتیبانی می‌کند تا نیازی به ساخت مجدد پلی‌لیست نداشته باشید. با بهره‌گیری از قابلیت Gapless Playback آهنگ‌ها پشت سر هم و بدون وقفه ابتدایی و انتهایی اجرا خواهند شد و همچنین ویژگی Crossfade نیز برای کم شدن آرام صدا در پایان هر آهنگ وجود دارد.

stellio-1

این پلیر دارای یک اکوالایزر 12 بانده است که در ابتدا به شما در اعمال تغییرات برای افزایش یا کاهش بیس، صدای گیتار، خواننده و وضوح و جزئیات کمک می‌کند. علاوه بر اکوالایزر و تنظیمات پیش‌فرض برای سبک‌های مختلفی مثل پاپ، راک، رپ و … 13 افکت مختلف نیز برای تغییر تن صدا، سرعت صدا، آمپ، بیس، وضوح، فشردگی و … وجود دارد که با تغییر آن‌ها می‌توانید تقریباً هر تغییر دلخواهی را در صدای آهنگ ایجاد کنید.

stellio-3

Stellio می‌تواند آهنگ‌های شما را بر اساس پوشه، خواننده، ژانر یا آلبوم نمایش دهد و کاور آلبوم را نیز به صورت خودکار از اینترنت دانلود کند. 5 ویجت مختلف، صفحه‌قفل زیبا و اعلان قابل شخصی سازی از سایر امکانات این اپ محسوب می‌شود. در تم‌های مختلف این اپ می‌توانید با انتخاب تم متریال کاری کنید که فضای اپلیکیشن بسته به رنگ آلبوم در حال پخش تغییر کند و همچنین با تغییر تگ آهنگ نام خواننده، آلبوم و … را اصلاح کنید.

stellio-2

این اپ همچنین می‌تواند متن آهنگ‌ها را نمایش داده، با تکان دادن گوشی یا نگه‌داشتن دکمه صدا به آهنگ بعدی برود و همچنین با ساعت‌های هوشمند اندرویدی نیز کاملاً سازگار است. روی ساعت هوشمند خود می‌توانید آهنگ‌ها را نمایش داده و پخش کنید و به راحتی آن‌ها را کنترل کنید.

اگر به دنبال یک موزیک پلیر متفاوت هستید Stellio Music Player را از دست ندهید. این اپ به صورت رایگان در پلی‌استور گوگل قرار داده شده و همچنین می‌توانید آن را به‌صورت مستقیم نیز از فارسروید دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    موزیک پلیر آندروید فقط واکمن سونی