کیا Android Auto و Apple Carplay را به خودروهای قدیمی‌تر خود می‌آورد

سرویس‌های Apple CarPlay و Android Auto تنها در خودروهای تراز اول و جدید حضور دارند و کیا قصد دارد این سرویس‌ها را برای خودروهای قدیمی‌تر خود نیز عرضه کند.

0

اگر امکانات Android Auto و Apply Carplay دل شما را برده است؛ برای استفاده از آنها چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه دست به دامان خودروهای جدید و امروزی شوید؛ به این ترتیب جای خالی این سرویس‌ها در خودروهای کمی قدیمی‌تر کاملا به چشم می‌خورد. اینجاست که شرکت خودرو سازی کیا در یک اقدام مشتری مدارانه وعده داده تا خودروهای قدیمی‌تر این شرکت نیز به سرویس‌های Android Auto و Carplay دسترسی داشته باشند. با این حساب برخی از خودروهای کیا که به سیستم UVO3 infotainment استفاده می‌کنند در آینده نزدیک به صورت رایگان به Android Auto و Apple CarPlay دسترسی خواهند داشت.

بنا به گفته کیا، خودروهای Optima Hybrid، Optima، Sedona و Soul EV مدل ۲۰۱۵ این شرکت به Android Auto یا Appla Carplay دسترسی خواهند داشت. مدل ۲۰۱۴ خودرو استاندارد Souls نیز به این ویژگی ارتقا داده می‌شود. لازم به ذکر است که بعضی امکانات این سیستم، منحصر به استفاده در خودروهای ۲۰۱۶ کیا نظیر Sorento و مدل‌های ۲۰۱۷ Forte و Sportage است.

مالیکن این خودروها برای دسترسی به Android Auto و Apple Carplay باید در قسمت MyUVO وب‌سایت کیا ثبت نام کنند. کیا وعده داده تا این ویژگی را تا اواسط ماه آینده فعال کند. لازم به ذکر است که برای فرآیند نصب Android Auto و Apple CarPlay نیاز به مراجعه به تعمیرکار مجاز نیست و مالک خودرو به راحتی می‌تواند اپلیکیشن‌های مربوطه را دانلود و نصب کند.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.