حالا می‌توانید از توییتر درخواست تیک آبی اکانت معتبر کنید

مدت طولانی است که علامت تیک آبی‌رنگ حسادت بسیاری از کاربران توییتری را برمی‌انگیزد. همیشه به دست آوردن اکانت معتبر یا Verified شده از توییتر، کار دشواری بوده است. در مرحله اول باید شخصیت اجتماعی شناخته‌شده‌ای می‌بودید تا اصلاً حساب شما برای گرفتن این مهر اعتبار، بررسی شود؛ اما دیگر این‌طور نیست.

3

دیروز توییتر اعلام کرد از این به بعد گرفتن اکانت‌های تأییدشده برای عموم امکان‌پذیر است. حالا می‌توانید از توییتر درخواست تأیید کردن حساب کاربری خودتان را داشته باشید.

کاربرانی که درخواست داشتن این تیک آبی‌رنگ را دارند، می‌توانند با پر کردن فرمی در توییتر شروع کنند، البته به شماره موبایل و آدرس ایمیل درستی نیاز پیدا خواهند کرد. باید عکس پروفایل و علت اینکه چرا فکر می‌کنید حساب کاربری شما باید تأیید شود را ضمیمه این فرم کنید. به خاطر داشته باشید که توییتر می‌تواند از شما بخواهد یک کپی اسکن شده از کارت شناسایی خود را هم آپلود کنید.

این شبکه میکروبلاگینگ همچنان بر اینکه حساب کاربری چه کسی Verified می‌شود، کنترل خواهد داشت. به گفته این شبکه، یک حساب کاربری تنها درصورتی‌که در جهت منافع عمومی یا موردعلاقه عموم باشد تأیید خواهد شد. علت اصلی این کار این است که مردم راحت‌تر مؤسسان و تأثیرگذاران را در توییتر پیدا کنند. به همین علت است که به گفته خود کمپانی اجازه دادن به مردم برای اقدام به معتبر شدن، منطقی به نظر می‌رسد.

هم‌اکنون توییتر ماهانه بیش از 320 میلیون کاربر فعال از اطراف دنیا دارد و تا الآن تنها 187000 حساب کاربری را معتبر کرده است. کمپانی به این کار به‌عنوان راهی برای بهبود تعاملات در پلتفرم یاد می‌کند، چراکه برخی کاربران تنها می‌خواهند با حساب‌هایی که وضعیت تأیید و تصدیق حسابشان را به اشتراک گذاشته‌اند، در ارتباط باشند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ابوالفضل می‌گوید

    سلام و وقت بخیر
    میخاستم ببینم چجوری میشه اکانت اینستاگرام رو verifiy کرد.صفحه اینستاگرام من فالوور بالایی داره ولی هنوز بهم تگ نداده .ممنون میشم کمکم کنید

  2. Amir KD می‌گوید

    خیلی هم عالی !
    فرم رو از کجا میتونیم پر کنیم ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اطلاعات بیشتر در مورد ملزومات رو از اینجا بخونید:
      https://support.twitter.com/articles/20174631
      و فرم درخواست اینجاست:
      https://verification.twitter.com/