گوشی هوشمند Meizu MX6 با بدنه فلزی و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی معرفی شد

شرکت چینی Meizu شهرت خود را مدیون ساخت گوشی‌های خوش قیمت و زیبا است، این بار نیز شاهد رونمایی گوشی پرچمدار Meizu MX6 هستیم که در کنار امکانات ویژه، ظاهر زیبایی نیز دارد.

0

گوشی هوشمند MX6 از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی بهره می برد و همان‌‌گونه که اشاره شد به لحاظ زیباشناختی چیزی از رقبای خود کم ندارد. بدنه MX6 فلزی است و تنها ۷.۲۵ میلی‌متر ضخامت دارد. اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو به همراه رابط کاربری Flyme نسخه ۵.۲ در این پرچمدار جدید به چشم می‌خورد. بد نیست بدانید یکی از بارزترین ویژگی‌های Meizu MX6 را می‌توان سرعت چشمگیر دوربین این گوشی دانست.
پردازنده مدیاتک Helio X20 به همراه چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در کنار باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپری و صفحه‌نمایش فول‌ اچی‌دی ۵.۵ اینچی، مشخصات اصلی سخت‌افزاری Meizu MX6 را تشکیل می‌دهد.
بد نیست بدانید MX6 اولین گوشی هوشمندی است که از سنسور IMX 386 سونی بهره می‌گیرد. به این ترتیب در MX6 با گوشی هوشمندی طرف هستیم که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.25 میکرونی دارد و از لنز f/2.0 استفاده می‌کند.
شرکت Meizu سرعت عملکرد دوربین این گوشی جدید را با گوشی‌های پرچمدار تراز اول بازار نظیر گلکسی اس ۷ اج مقایسه می‌کند و جالب اینجاست که حتی مدعی است دوربین این گوشی در بسیاری از مواقع عملکرد سریع‌تری دارد. ذکر این نکته نیز لازم است که با این همه تعریف و تمجید، در گوشی هوشمند MX6 خبری از دوربین دوگانه نیست و دوربین این گوشی تنها از پیکسل‌های تشخیص فاز برای فوکوس سریع‌تر بهره می‌گیرد.

MX6 Meixu
بازار هدف اصلی شرکت Meizu، کشور چین است و با این حساب اگر گوشی‌هایی که می‌سازد، گران قیمت باشند، در این آشفته بازار حرفی برای گفتن نخواهد داشت. به این ترتیب گوشی‌هوشمند MX6 در کنار امکانات سخت‌افزاری بالا،‌قیمت پایینی دارد.

MX6 Meixu-2
بد نیست بدانید گوشی‌ هوشمند MX6 با قیمت ۳۰۰ دلار در چین به فروش خواهد رسید. در پایان ذکر این نکته لازم است که بیشتر گوشی‌های ساخته شده توسط Meizu رنگ بازارهای جهانی را نمی‌بینند و با این حساب ممکن است MX6 نیز به همین سرنوشت دچار شود؛ اما از آنجایی که با گوشی هوشمندی در قد و قواره‌های پرچمداران بزرگ طرف هستیم چه بسا که در آینده نزدیک شاهد روانه شدن گوشی هوشمند MX6 به بازارهای جهانی نیز باشیم.

شرکت Meizu وعده داده تا برای عرضه MX6 وقت زیادی را تلف نکند و قرار است این گوشی هوشمند‌ تراز اول در تاریخ نهم مردادماه در چین به فروش برسد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.