ارتش آمریکا آیفون ۶اس را جایگزین گوشی‌های کند اندرویدی می‌کند

واحد عملیات ویژه ارتش آمریکا ظاهراً از عملکرد گوشی‌های اندرویدی خود راضی نیست و قصد دارد آن‌ها را با گوشی‌های آیفون 6اس اپل تعویض کند.

2

به گفته یک منبع ناشناس نزدیک به ارتش آمریکا ظاهراً علت این امر هنگ کردن و نیاز به ریستارت بیش از حد سیستم‌عامل اندروید اعلام شده که باعث می‌شود وقت ارزشمند زیادی از نظامیان این کشور تلف شود. در عوض آیفون 6اس بسیار سریع‌تر و روان‌تر از اندروید اعلام شده است که گرافیک بسیار شفاف و باورنکردنی دارد!

گفتنی است کیت تاکتیکی حمله اندروید (ATAC)، کیت تاکتیکی حمله آیفون که جایگزین آن می‌شود و NETT Warrior که یک گوشی نامعلوم سامسونگ است هر سه به یک شبکه رادیویی خاص برای ارتباط محرمانه متصل می‌شوند تا آیکن‌هایی موقعیت سربازان و فرمان‌های حمله و یا سایر فرمان‌ها را نمایش دهد. از این گوشی‌ها همچنین برای تماشای فید ویدئویی پهپادهای نظامی استفاده می‌شود.

Galaxy-Note-2011

به گزارش 9to5mac گوشی‌های اندرویدی که پیش از این استفاده می‌شدند نسل اول گلکسی نوت سامسونگ بودند که در سال 2011 عرضه شده بود. به این ترتیب چندان هم دور از ذهن نیست که ارتش آمریکا از عملکرد آن‌ها راضی نباشد. گوشی‌های اندرویدی چندسال گذشته به دلیل ماهیت نسخه‌های قدیمی اندروید بسیار کندتر و با دردسرهای فراوان بودند.

گفتنی است سربازان پیش از این نیز آی‌دیوایس‌ها را در جنگ استفاده کرده بودند. در سال 2010 آی‌پاد تاچ اپل برای سربازان آمریکایی حاضر در افغانستان و عراث ارسال شده بود که دارای ماژول‌های زبان عربی عراقی، کردی، فارسی دَری و پشتو بود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. soheil می‌گوید

    یعنی کدوم اح… از اندروید تو شرایط حساس استفاده میکنه؟
    سامسونگ گفته تو گلگسی نوت 7 هم که هنوز نیومده هنگ کردن وجود داره تا کاربران احساس غریبی نکنن از کار کردن باهاش.

  2. Amir می‌گوید

    تصمیم درستیه

    کی بود که میگفت همه نظامیا از ویندوز استفاده میکنن!!