درز تصاویر شارژر سریع گلکسی نوت 7 سامسونگ

حالا که حدود دو هفته تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت 7 باقیمانده هر روز شایعات و تصاویر جدیدی از این گوشی و یا لوازم جانبی آن درز می‌کند. این‌بار شارژر نوت 7 مقابل دوربین خودنمایی کرده که از فناوری شارژ سریع برخوردار است.

0

سامسونگ برای اولین بار در گوشی گلکسی اس 6 خود شارژ سریع را معرفی کرد و از آن پس در گوشی‌های خود از این فناوری استفاده می‌کند. گلکسی نوت 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست و همین‌طور که در تصاویر منتشر شده در میکروبلاگ چینی Weibo مشاهده می‌کنید نهایت توان این شارژر 25.2 وات ذکر شده است. شارژر گلکسی نوت 7 می‌تواند به‌صورت هوشمند و با توجه به شارژ باتری از اختلاف پتانسیل 5، 9 یا 12 ولتی و شدت جریان 1.67، 2.0 یا 2.1 آمپری استفاده کند تا باتری سریع‌تر شارژ شده و در عین حال به طول عمر آن نیز آسیبی نرسد.

آن سر شارژر هم طبق شایعات و ویدئوی درز کرده قبلی با درگاه USB-C مواجهیم که می‌توانید آن را از هر دو طرف به گوشی متصل کنید. گلکسی نوت 7 اولین گوشی سامسونگ با درگاه USB-C خواهد بود. این درگاه علاوه بر راحتی در استفاده سرعت شارژ و همچنین انتقال اطلاعات را بهبود می‌بخشد.

گلکسی نوت 7 قرار است با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی QHD، چیپست اکسینوس 8893 یا اسنپ‌دراگون 821، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی، اسکنر چشم، رابط کاربری جدید و مقاومت دربرابر آب و گردوغبار 12 مردادماه رونمایی شده و از همان روز نیز عرضه شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.