گوگل آخرین نسخه پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

روز به روز به انتشار نهایی اندروید نسخه ۷.۰ نزدیک می‌شویم و به همین منظور شاهد انتشار آخرین نسخه پیش نمایش اندروید ۷.۰ برای توسعه‌دهندگان از جانب گوگل هستیم.

0

چندی پیش شاهد اخباری مبنی بر انتشار زودتر از موعد نسخه نهایی اندروید Nougat بودیم؛ ظاهرا این خبر صحت دارد چرا که گوگل آخرین نسخه پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است، این امر به این معناست که نسخه جدید اندروید آماده است و به همین زودی‌ها منتشر خواهد شد. گوگل پس از انتشار نسخه پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ تاکید کرد که این آخرین نسخه پیش‌نمایش اندروید Nougat خواهد بود.
متاسفانه گوگل پس از انتشار این نسخه پیش‌نمایش اطلاعات زیادی در خصوص تغییراتی که این نسخه شاهد آن بوده است را منتشر نکرده و تنها به ارائه فهرستی از مشکلات که در این نسخه برطرف شده بسنده کرده است. با این حساب با نسخه پیش‌نمایش اندرویدی طرف هستیم که اشکلات آن گرفته شده است. در چهارمین نسخه پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهندگان اندروید N، گوگل نسخه‌نهایی API خود را نیز اضافه کرده بود و به این ترتیب توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری با خاطر جمع پس از به کارگیری این نسخه جدید قادر از سرگیری برنامه‌های خود هستند.
در خصوص تاریخ انتشار اندروید Nougat نیز گوگل همیشه تاکید داشته که نسخه ۷.۰ اندروید را تا مهر ماه امسال منتشر خواهد کرد. با این حساب کاربران گوشی‌های اندرویدی تا چند ماه دیگر طعم اندروید Nougat را خواهند چشید.
در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که گوگل همیشه نسخه‌های جدید اندروید خود را ابتدا برای نکسوس‌ها منتشر می‌کند، در مرحله بعد این وظیفه سازنده گوشی است که نسبت به ارتقا نرم‌افزاری سیستم‌عامل گوشی خود به نسخه جدید اندروید اقدام کند و با این حساب ممکن است عرضه اندروید نسخه ۷.۰ Nougat برای سایر گوشی‌های اندرویدی مدتی بیش از آنچه گوگل اعلام کرده است زمان ببرد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.