تصاویر گوشی پرچمدار جدید سونی F8331 با طراحی کاملا جدید منتشر شد

شاهد تصاویری هستیم که حکایت از پرچمدار جدید سونی دارد، این گوشی تراز اول در حال حاضر با مدل F8331 شناسایی می‌شود و به غیر از این تصاویر اطلاعات زیادی از آن نداریم.

2

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتماً خاطرتان هست که چند روز پیش گفتیم سونی حداقل یک گوشی جدید در مراسم IFA 2016 معرفی می‌کند. این گوشی جدید که در حال حاضر‌ آنرا با مدل مدل مرموز F8331 می‌شناسیم انتظار می‌رود در رده گوشی‌های هوشمند پرچمدار سونی قرار داشته باشد اما به لحاظ طراحی ظاهرا تفاوت‌های زیادی با گوشی‌‌های تراز اول خانواده زد یا ایکس اکسپریا سونی دارد.

احتمال می‌رود گوشی F8331 به لحاظ سخت‌افزاری از اکسپریا ایکس Performance، قوی‌تر باشد و گفته می‌شود که دوربین‌های این گوشی در قسمت عقب و جلو از فیلم‌برداری با کیفیت 4K بهره بگیرند. همان‌گونه که اشاره شد به لحاظ ظاهری شاهد تغییرات چشم‌گیری در این گوشی پرچمدار جدید سونی هستیم. بالا و پایین این گوشی صاف طراحی شده در صورتی که کناره‌های سمت چپ و راست گوشی به مقداری کمی خمیده‌اند. در این تصاویر منتشر شده، گوشی هوشمند مدل F88331 سونی، در قسمت پشت به فلش دوگانه LED مجهز است و پنلی در پشت گوشی به صورت فلز صیقلی شده نمایان است. در جلو نیز شاهد اسپیکرهای استریو و NFC هستیم.

این روزها استفاده از درگاه یو‌اس‌بی نوع سی نیز در گوشی‌های تراز اول مرسوم شده است و از آنجایی که این گوشی جدید نیز قرار است در خانواده ایکس سونی قرار بگیرد، شاهد درگاه USB-C در تصاویر گوشی مدل F8331 سونی هستیم. لازم به ذکر است که جک هدفون ۳.۵ اینچی هم در قسمت بالای این گوشی به چشم ‌می‌خورد.

در حال حاضر اخبار درست و درمان بیشتری از عزیزدردانه جدید سونی به چشم ‌نمی‌خورد اما با توجه به اینکه مراسم IFA 2016 آلمان در راه است؛ و سونی هم در این مراسم حضور دارد، چه بسا که پرچمدار جدیدی را از سونی در این مراسم شاهد باشیم.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    الان طراحیش جدید بود!!!

  2. اشکان می‌گوید

    حاشیه های دستگاه خیلی زیاد و پابرجاست خیلی زننده و زشت شده حتی اگر بهترین امکانات را هم داشته باشه بازم این ایراد حاشیه ها خیلی بده متأسف شدم سونی