بازی محبوب Suicide Squad: Special Ops طور رایگان در دسترس قرار گرفت/ دانلود کنید

اگر طرفدار فیلم و مخصوصاً فیلم‌هایی که بر پایه‌ی کمیک‌های DC ساخته می‌شوند باشید، حتماً نام فیلم Suicide Squad به گوشتان خورده است. این فیلم یکی از فیلم‌های پرسروصدایی است که قرار است در همین تابستان روی پرده‌ی سینماها بیاید.

0

لازم به ذکر است که بازیگران معروفی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند؛ از جمله Jared Leto در نقش جوکر، ویل اسمیث در نقش Deadshot، مارگو رابی در نقش هارلی کویین و خیلی دیگر از بازیگران پرآوازه‌ی هالیوود.

suicide-squad-movie-characters-calendar

این فیلم پایان کار نیست و به‌تازگی یک بازی برپایه‌ی این کمیک منتشر شده که Suicide Squad: Special Ops نام دارد و هم‌اکنون در گوگل‌پلی می‌توانید به دانلود آن بپردازید.

در این بازی باید از میان سه شخصیت یکی را انتخاب کنید: دِدشات با تفنگ خود، هارلی کویین با چوب بیس‌بالش و دیابلویی که آتش می‌افروزد. هدف بازی این است که گروهی ویژه را برای مبارزه با نیروهای اهریمنی که در سر راهتان قرار می‌گیرند رهبری کنید.

بنابر گفته‌ی شرکت وارنربراس، شاهد یک بازی «شوتر اول شخص بهینه‌سازی شده برای موبایل» هستیم که بازیکن باید در سراسر شهر بگردد و با جمع آوری بسته‌های خشاب و سلامتی برای زنده ماندن تلاش کند. حتی می‌توانید در بازی‌تان را با کیفیت اچ‌دی ضبط کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این اولین باری نیست که وارنر پیش از انتشار فیلم‌های خود، اقدام به انتشار بازی‌های آن‌ها می‌کند و مسلماً این‌کار برای بیش‌تر شناساندن این فیلم‌هاست. بازی‌هایی مثل بت‌من، سوپرمن و سری لِگو که چندان خارق‌العاده نبودند و این شرکت باز هم شانس خود را با انتشار Suicide Squad امتحان کرده است.

می‌توان رنگ‌های شاد و متنوع و کنترل‌های ساده‌ی بازی را از عوامل تأثیرگذار در پویایی و جذابیت این بازی نام برد. پس اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم‌کننده هستید فرصت را هدر ندهید و همین حالا به دانلود این بازی بپردازید.

download-google-play-button

appnet-farsroid

androidauthority Store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.