شیائومی ردمی نوت 4 و نوت‌بوک خود را ششم مردادماه رونمایی می‌کند

شیائومی با ارسال دعوتنامه‌ای به رسانه‌ها، اعلام کرده است که مراسم رونمایی بعدی این شرکت در روز ششم مردادماه در مرکز گردهمایی ملی چین واقع در شهر پکن برگزار خواهد شد.

0

xiaomiهمان طور که تصویر دعوتنامه را می‌بینید، به جز تاریخ این مراسم و یک سری توضیحات، سرنخ خاصی از این که قرار است شاهد رونمایی از چه محصولاتی باشیم را پیدا نمی‌کنیم. خوش‌بختانه مدیر رسانه‌ای این شرکت در اکانت Weibo خود اعلام کرده که در این مراسم از دو محصول رونمایی می‌شود و اطلاعات موثق دیگری از این‌که این دو دستگاه چه هستند در دست نیست.

با این‌که این مدیر نامی از این دو محصول به میان نیاورده است، اما با دادن سرنخ‌هایی تقریباً می‌توان حدس زد که شاهد رونمایی از چه محصولاتی خواهیم بود. به‌گفته‌ی آقای لو، نام‌های این دو محصول، در زبان چینی سه حرفی و پنج حرفی هستند. با این حساب می‌توان منتظر ردمی نوت ۴ و نوت‌بوک شیائومی بود.

چندی پیش بود که تصویری منتسب به ردمی نوت ۴ منتشر شد که در آن شاهد دستگاهی با دوربین دوگانه و پردازنده‌ی Helio X20 بودیم. هم‌چنین طبق شایعاتی که به بیرون درز کرده، باید شاهد معرفی یک لپ‌تاپ از سوی شیائومی باشیم که مجهز به پردازنده‌ی اتم اینتل و دارای دو سایز صفحه‌نمایش ۱۲.۵ و ۱۳.۳ اینچی است و احتمالاً Mi Notebook نام دارد. هم‌چنین پیش‌بینی شده که دارای بدنه‌ی سبک آلومینیومی باشد که مشخصاً در تلاش برای رقابت با مک‌بوک‌های اپل است. دو سایز اشاره شده مربوط به معرفی اولیه است و انتظار می‌رود که شیائومی از نسخه‌ی ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ هم رونمایی کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.