اپ‌نت: Good Pizza, Great Pizza پیتزایی بزنید!

اگر ازعلاقمندان به آشپزی به‌خصوص فست فود هستید بازی سرگرم‌کننده Good Pizza برایتان جذاب و تا حدودی مهیج خواهد بود.

1

شما به عنوان یک تازه‌کار پیتزایی خود را درست روبروی یک پیتزایی مشهور افتتاح کرده‌اید و باید با رئیس خشمگین و بدجنس آن رقابت کنید که گاهی شما را تحقیر نیز خواهد کرد!

good-pizza-2

در شروع بازی شما دستور پخت یک پیتزای ساده را خواهید دید. مواد اولیه شما سس گوجه و پنیر است. مبلغی پول در اختیارتان است که هر مقدار از مواد اولیه استفاده کنید از این مبلغ کسر می‌شود. باید یک پیتزای خوب و مناسب با کمترین هزینه ممکن و در کوتاه‌ترین زمان تهیه کنید. مشتری‌ها در ابتدا تک‌تک وارد فست‌فود شما شده و سفارش‌هایی گاهاً ساده و گاهی هم مبهم دارند. اگر متوجه منظورش شدید Ok را فشار داده و سراغ پخت می‌روید، اگر نیاز به توضیح بیشتر داشتید با لمس What و کسر مبلغی پول و صرف زمان اضافه‌تر، توضیح بیشتر و کامل‌تری در اختیارتان گذاشته می‌شود. هر مشتری زمان خاصی را منتظر می‌ماند و پس از آن خشمگین شده و فست‌فود شما را ترک خواهد کرد.

good-pizza-1

هر روز کاری زمان مشخصی دارد که پس از آن فست‌فود تعطیل خواهد شد. بعد از اتمام یک روز کاری مبلغی که پس از کسر اجاره و هزینه‌های دیگر برایتان باقی ماند به نمایش گذاشته شده و شما می‌توانید برای فست‌فود خود خرید کنید و این در صورتی ممکن است که پولتان به میزان کافی باشد.

good-pizza-4

به مرور زمان می‌توانید پیتزاهای بهتری با مواد اولیه مختلف مثل پپرونی، سوسیس، گوشت، قارچ، میگو و … آماده کنید و تعداد میزهای رستوران را برای سرویس‌دهی به مشتریان بیشتر به صورت همزمان اضافه کنید. همچنین امکاناتی برای افزایش سرعت پخت فر و یا صبر مشتریان در فروشگاه وجود دارد.

good-pizza-3

در بین افرادی که برای سفارش پیتزا می‌آیند گاهی ممکن است یک فرد نیازمند هم مراجعه کند و از شما غذا بخواهد، شما می‌توانید بنا به تشخیص با صرف کمترین هزینه یک غذای خوب به او نیز تحویل بدهید. در این بازی علاوه بر دقت سرعت عمل نیز فاکتوری کلیدی است و رضایت مشتریان درست مثل دنیای واقعی حرف اول پیشرفت را می‌زند. این بازی به‌صورت رایگان برای اندروید 3.0 و iOS 6.0 یا بالاتر عرضه شده است.

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. نسترن می‌گوید

    سلام ممنون از توضیحات کاملتون درباره بازی goodpizza _من توی مرحله36 گیر کردم . وهرچی ترجمش میکنم نمیتونم پشت سر بذارمش ‌. چندنفر اومدن برای امتیاز دادن به رستوران ‌ . ومن نمیدونم که چی میخوان وتوی این مرحله گیر کردم