نسخه Gears of War 4 کنسول Xbox One S رونمایی شد

عنوان پرطرفدار Gears Of War 4 مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذارند و دو سه ماه دیگر روانه بازار خواهد شد، به همین منظور شاهد رونمایی نسخه Gears of War 4 کنسول Xbox One S هستیم.

0

کنسول ایکس‌باکس وان اِس، ماه گذشته از جانب مایکروسافت در مراسم E3 رونمایی شد. این کنسول به لحاظ ابعاد از ایکس‌باکس وان کوچک‌تر طراحی شده است. نسخه Gears of War 4 کنسول ایکس‌باکس وان اس به لحاظ طراحی سبک و سیاق این بازی را در ذهن تداعی می‌کند و کنسول به رنگ قرمز درآمده است، خط و خش‌هایی نیز بر روی این کنسول حک شده تا هر چه بیشتر حال و هوای خشن این بازی در ذهن تداعی شود. لازم به ذکر است که این اولین نسخه مخصوص یک بازی از کنسول جدید ایکس‌باکس وان اس است.

در نسخه Gears of War 4 کنسول جدید مایکروسافت شاهد هارد ۲ ترابایتی هستیم و به همراه این کنسول کد دانلود این بازی نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت، بازی پرطرفدار Gears of War 4 در تاریخ بیستم مهرماه امسال رسما منتشر می‌شود و مالک این کنسول در کنار این بازی به محتوای قابل دانلود برای قسمت دو نفره نیز دسترسی خواهد داشت. در کد قرار داده شده در این کنسول امکان دسترسی گیمر به نسخه ویندوز ۱۰ Gears of war 4 نیز وجود دارد، این امکان به لطف ویژگی جدید Xbox Play Anywhere میسر شده است. کنسول ایکس‌باکس وان اس در حال حاضر ۲۹۹ دلار قیمت دارد؛ اما هواداران دو آتشه Gears of War 4 برای خرید کنسول اختصاصی شده این بازی باید ۴۴۹ دلار هزینه کنند. لازم به ذکر است که کنترلر این کنسول به صورت جداگانه با قیمت ۷۴.۹۹ دلار در تاریخ ۲۳ شهریور به فروش می‌رسد.

در مجموع باید گفت ممکن است در نگاه اول قیمت این نسخه از کنسول ایکس‌باکس وان اس، گران به نظر برسد؛ اما به شما اطمینان خاطر می‌دهیم، بازی Gears of War 4 هوادارانی دارد که حاضر هستند برای نسخه اختصاصی کنسول ایکس‌باکس وان اس از این بازی، هر هزینه‌ای را پرداخت کنند.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.