اپل برای افزایش کیفیت دوربین آیفون یک آزمایشگاه تحقیقاتی تأسیس می‌کند

در آزمایش‌هایی که اخیراً بر آیفون اپل انجام‌شده‌اند، دوربین آن چندان خوب عمل‌نکرده است. شاید آیفون بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند را نداشته باشد، اما همواره تحسین‌برانگیز عمل کرده است و مطمئنیم که بسیاری با این مطلب توافق دارند. بااین‌وجود مشخص است که کمپانی اپل که در شهر Cupertino کالیفرنیا واقع‌شده، به همین میزان از کیفیت قانع نیست.

1

بنا به گزارشی از روزنامه فرانسوی Dauphiné Libéré، به نظر می‌رسد که اپل در تلاش برای رسیدن به بیشترین کیفیت ممکن دوربین است و یکی از راه‌های رسیدن به کیفیت مطلوب در ثبت تصاویر را برنامه‌ریزی برای گشایش مرکز تحقیقات تصویربرداری می‌داند. این مرکز در شهر Grenoble در جنوب فرانسه واقع خواهد بود.

انتظار می‌رود که اپل این مرکز را با تیم و ابزاری مخصوص توسعه حسگر پر کند که نهایتاً به بهبود تصاویری که دوربین آیفون می‌گیرد بپردازند. همچنین در این گزارش ذکرشده که اپل در توسعه حسگرهای جدید خود با تیمی از مهندسان شرکت STMicroelectronics که درگذشته یکی از شرکا و تأمین‌کننده قطعات اپل بوده است، همکاری خواهد کرد.

تا قبل از امروز، اپل به اینکه در حدود 800 مهندس در این شرکت تنها هدف بهبود دوربین‌های آیفون را دارند، افتخار می‌کرد. پس ایجاد مرکز تحقیقاتی جدید، تعهد واقعی اپل به افزایش کیفیت دوربین و حسگرهای آیفون را نشان می‌دهد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    هیچ دوربینی به پای نوکیا نمیرسه قبوله
    ولی دوربینای آیفون از خیلی از پرچمدارا بهتر
    سریع تر
    راحت تر
    پر ایتفاده تره
    اینا هم خودشون مزیت هستن که باید در نظر گرفت