لنوو گوشی پایین‌رده Vibe A را در روسیه عرضه کرد

اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت لنوو قصد دارد نام گوشی‌های غیر از Moto خود را، Vibe که به دنبال آن یک حرف انگلیسی می‌آید، بگذارد. این رسم ادامه پیدا کرده و حالا شاهد رونمایی از Vibe A هستیم؛ هوشمندی که با توجه به معیارهای امروزی، از پایین‌رده هم پایین‌رده‌تر است!

0

Lenovo Vibe A که دسته‌کم فعلاً در روسیه معرفی شده‌است، به نظر می‌رسد ادامه‌رو گوشی پایین‌رده‌ی A1000 باشد که سال گذشته معرفی شده بود. اما در کمال ناباوری به نظر می‌رسد این گوشی جدید حتی از A1000 هم پایین‌رده‌تر است؛ به شکلی که دیدن چنین تلفن همراهی در سال 2016 بسیار غیرعادی‌ست. با معرفی این گوشی به نظر می‌رسد سری Vibe A لنوو قرار است از پایین‌رده‌ترین، ساده‌ترین و کم امکانات‌ترین گوشی‌های سال باشند.

lenovo-vibe-a

گوشی Vibe A دارای صفحه نمایشی 4 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 0.3 مگاپیکسلی بوده که هر دوی این دوربین‌ها بدون قابلیت فوکوس خودکار هستند! RAM این گوشی 512 مگابایتی و حافظه داخلی آن 4 گیگابایت با قابلیت افزایش به کمک microSD می‌باشد. پردازنده‌ی Vibe A یک Spreadtrum SC7731 با چهار هسته‌ی 1.3 گیگاهرتزی‌ست که انرژی خود را از یک باتری 1700 میلی‌آمپر‌ساعتی تغذیه می‌کند. سیستم‌عامل این گوشی اندروید آبنبات چوبی 5.1 است. این گوشی در دو مدل تک و دو سیم‌کارته عرضه شده که هیچ‌کدام قادر به پشتیبانی از تکنولوژی 4G LTE نیستند. این مشخصات به حدی پایین هستند که کارشناسان می‌گویند این مدل گوشی شاید فقط قابل مقایسه با گوشی‌های معرفی شده در سال 2010 باشد!

ابعاد این گوشی 124.5 در 64 در 10.6 میلی‌متر و وزن آن 132 گرم است. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار خواهد شد. با مشخصاتی که این گوشی دارد، تنها عاملی که شاید بتواند کاربران را به خرید این گوشی ترغیب کند، قیمت آن باشد که البته هنوز معلوم نیست چقدر خواهد بود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.