لئوناردو داوینچی و صلاح‌الدین ایوبی به بازی دومی‌نیشنز می‌آیند

بازی دومی‌نیشنز ظهور و افول تمدن‌ها را به تصویر می‌کشد و حالا در آپدیت جدید این عنوان پرطرفدار شاهد حضور لئوناردو داوینچی و صلاح‌الدین ایوبی و چند شخصیت مطرح تاریخی دیگر در دومی‌نیشنز خواهیم بود.

2

دومی‌نیشنز با استفاده از سبک استراتژیک توانسته تجربه حضور در بازه‌های زمانی مختلف و لشکرکشی به تمدن‌های بزرگ را در اختیار گیمر قرار دهد، از این پس گیمر با آپدیت جدید دومی نیشنز با استفاده از چهره‌های بزرگ تمدن‌های مختلف قادر است امکانات زیادی را به بازی اضافه کند. برای نمونه در آپدیت جدید دومی‌نیشنز شاهد حضور لئوناردو داوینچی و سلطان صلاح‌الدین ایوبی هستیم. با کمک این شخصیت‌ها، گیمر می‌تواند دانشگاه‌های بزرگتری ایجاد کند و با استفاده از دانش ایجاد شده تجهیزات جنگی خود را بهینه‌کند.

از این طریق، گیمر با استفاده توانایی‌های منحصر به فرد این شخصیت‌ها می‌تواند به سایر تمدن‌ها لشکرکشی کند. در کنار لئوناردو داوینچی شاهد حضور کاترین کبیر (امپراتریس کشور روسیه)، سجونگ کبیر (چهارمین پادشاه خاندان چوسانو و پسر سوم شاه تجونگ)، سلطان‌ صلاح‌الدین و سلطان سلیمان یکم در آپدیت جدید دومی نیشینز هستیم. لازم به ذکر است که با توجه به ابعاد فرهنگ‌های مختلفی که در این بازی حضور دارد شاهد اضافه شدن زبان ایتالیایی و ترکی نیز هستیم. به این ترتیب اگر از طرفداران دومی نیشنز هستید پیشنهاد می‌کنیم نسخه بازی خود را آپدیت کرده و از قدرت این رهبران بزرگ برای پیشرفت تمدن خود استفاده کنید.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که اگر آشنایی کاملی با دومی نیشنز ندارید توصیه می‌کنیم نگاهی به راهنمای کامل بازی دومی‌نیشنز که در فارنت تهیه کرده‌ایم داشته باشید.

imore.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. داود می‌گوید

    سلام خسته باشیدمن دوساله دارم بازی میکنم بازی خوبیه ولی اگه میشه خریدالماس رو آموزش بدیدچون گزینه خریدداره ولی فعال نیست.ونحوه فردیابی توفیسبوک رو یاد بدید.

  2. آرزو می‌گوید

    بوس بوس