لنوو نسخه چوبی گوشی K4 Note خود را رونمایی کرد

لنوو در نمایشگاه CES 2016 یک گوشی تحت عنوان Vibe K4 Note معرفی کرد که علی‌رغم یدک‌کشیدن لقب نوت، از لحاظ ابعاد و رزولوشن صفحه‌، واژه‌ی فبلت چندان برایش مناسب نیست.

2

اواسط دی ماه سال گذشته بود که خبر معرفی Vibe K4 Note را در فارنت برایتان مخابره کردیم. حالا لنوو بعد از گذشت 6 ماه، نسخه‌ای جدید از این گوشی را در بازار هند عرضه کرده‌است. این نسخه که نسخه‌ی چوبی نام دارد، در قاب پشتی خود از لایه‌ای نازک از چوب روی پلی‌کربنات انعطاف‌پذیر برای استحکام بیشتر بهره می‌برد.

lenovo-vibe-k4-wooden

غیر از قاب پشتی، بقیه‌ی گوشی جدید همان Lenovo Vibe K4 Note قبلی‌ست؛ یعنی در Vibe K4 Wooden Edition شاهد صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 1080p، پردازنده مدیاتک MT6753، اسپیکرهای استریو با تکنولوژی Dolby Atmos، دوربین 13 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت هستیم.

قیمت نسخه‌ی چوبی تنها 500 روپیه از قیمت مدل ساده گران‌تر است. یعنی در حالی که نسخه‌ی معمولی این گوشی حدود 575هزار تومان قیمت دارد، برای خرید نسخه‌ی چوبی آن باید 171 دلار یعنی حدود 600 هزار تومان هزینه کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    دقیقا

  2. Amir می‌گوید

    گوشی هر چی زیبا تر باشه مردم کاور محکم تری براش میگیرن و عملا زیباییش پوشیده میشه ??