گوشی ارزان‌قیمت Moto E3 توسط لنوو معرفی شد

چندی پیش شاهد معرفی موتو جی ۴ پِلی از جانب موتورولا بودیم؛ اکنون نیز موتو E3 که شباهت‌های سخت‌افزاری و ظاهری زیادی به موتو جی پلی ۴ پلی دارد از جانب لنوو رسما رونمایی شد.

0

شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه راز ماندگاری خود را در این صنعت، عرضه گوشی‌هایی با مشخصات سخت‌افزاری مختلف برای مشتریان می‌دانند؛ موتورولا هم که یک سالی می‌شود زیر بیرق لنوو مشغول به ساخت گوشی‌های همراه هوشمند است، این واقعیت را به خوبی می‌داند که برای حضور در بازار آشفته موبایل باید حتماً سالانه گوشی‌های مختلفی را روانه بازار کند. اگر اخبار فارنت را خوانده باشید بدون شک به خبر رونمایی بی‌سروصدای موتورولا از Moto G 4 Play برخورده‌اید، این گوشی هوشمند در کنار موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس، چندی پیش رونمایی شد. در همان زمان گفتیم که جای خالی نسخه جدید موتو E3 در بین محصولات ۲۰۱۶ موتورولا کاملاً محسوس است. به همین منظور امروز شاهد رونمایی رسمی Moto E3 هستیم. این گوشی که نسل سوم Moto E3 به حساب می‌آید در رده گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت طبقه‌بندی می‌شود.

در موتو E3 شاهد صفحه‌نمایش ۵ اینچی هستیم که از رزولوشن 720p بهره می‌برد، بد نیست بدانید به لحاظ شکل و قیافه، موتو E3 شباهت‌های زیادی به موتو جی ۴ پلی دارد. موتو E3 از باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد و بر روی قاب این گوشی لایه‌ای ضد آب کشیده شده است.

لنوو مشخص نکرده که در موتو E3 از چه پردازنده‌ای استفاده کرده است؛ اما حدس می‌زنیم همان چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ که در جی ۴ پلی شاهد آن هستیم را در موتو E3 هم شاهد باشیم. اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو به همراه درکاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو موتو E3 به چشم می‌خورد.

موتورولا در حال حاضر مشخص نکرده که دوربین پشت این گوشی قادر به فیلم‌برداری با کیفیت فول‌اچ‌ای است یا خیر. همان‌گونه که اشاره شد موتو E3 به لحاظ قیمت در رده محصولات ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد و حدود ۱۰۰ یورو قیمت خواهد داشت. با این حساب از لحاظ قیمتی پایین‌تر از موتو جی ۴ پلی که به تازگی معرفی شده قرار خواهد گرفت.

موتورولا در حین معرفی موتو E3 خاطر نشان کرد که این گوشی هوشمند جدید خود را تا دو ماه آینده روانه بازار خواهد کرد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.