نسخه باریک‌تر و سبک‌تر هدست HTC Vive در راه است

هدست واقعیت مجازی Vive اچ‌تی‌سی را نمی‌توان یک هدست باریک و یا سبک دانست و این موضوع برای تمامی هدست‌های واقعیت مجازی صدق می‌کند. گفته می‌شود یک نسخه باریک‌تر و سبک‌تر از این هدست در زمستان از راه خواهد رسید.

0

به دلیل تکنولوژی‌های بیشتر استفاده شده در این هدست مانند دوربین‌ها و سنسورهای بیشتر HTC Vive تجربه بهتری را از واقعیت مجازی حتی با حرکت درون اتاق در اختیار کاربر می‌گذارد و در عوض نسبت به سایر هدست‌ها بزرگ‌تر و سنگین‌تر است. اما هدست‌های واقعیت مجازی نیز مانند گوشی‌های هوشمند و نوت‌بوک‌ها روز‌به‌روز باریک‌تر و سبک‌تر خواهند شد.

یکی از کاربران Reddit ادعا می‌کند در یک ملاقات محرکانه با یکی از تولیدکنندگان قطعات هدست Vive مطلع شده که یک نسخه جدید و سبک‌تر و باریک‌تر از این هدست در دست توسعه است و قرار است تا پایان سال میلادی عرضه شود. ظاهراً مدیران ارشد شرکت Taiwan Paiho در این دیدار ادعا کرده‌اند که اچ‌تی‌سی یک نسخه جدید از Vive را با ابعاد کوچک‌تر طراحی کرده که البته سایر مشخصات آن بدون تغییر باقی خواهد ماند.

به این ترتیب انتظار داریم حداکثر تا پایان زمستان و اوایل سال 2017 هدست جدید اچ‌تی‌سی رونمایی و عرضه شود. همان‌طور که می‌دانید با این هدست واقعیت مجازی برخلاف رقبایی مثل Gear VR یا Oculus Rift می‌توانید پس از چیدمان سنسورهای لازم در اتاق قدم بزنید و تجربه‌ای فراگیرتر داشته باشید. در این هدست همچنین نیازی به گوشی هوشمند نیست اما باید به یک پی‌سی با سخت‌افزار مناسب مجهز باشید.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.