ریزر موس گیمینگ ارزان‌قیمت Abyssus V2 را معرفی کرد

موس‌های مخصوص بازی قرار است موس فوق‌العاده‌ای باشد که در قلب گیمرها جا باز می‌کند؛ اما این موس‌ها با توجه به طراحی ارگونومیک، سرعت و قابلیت‌هایی مثل دکمه‌های متعدد، برای استفاده‌هایی غیر از بازی و گیمینگ نیز مناسب خواهد بود. با توجه به این مطلب اگر برای خرید موس جدید چه برای بازی و چه برای احساس راحتی در کار به بازار رفتید، Razer را هم مدنظر داشته باشید.

0

کمپانی به‌تازگی موس جدید خود را به نام Razer Abyssus V2 معرفی کرده است. همان‌طور که نام آن‌هم نشان می‌دهد، این موس جایگزین Abyssus اصلی که در سال 2009 میلادی عرضه شد است؛ اما شرکت با توجه به نمونه‌های متنوع و گران‌قیمت موس‌های مخصوص بازی خود نیز همچنان Abyssus را فراموش نکرده است.

Razer ادعا می‌کند که این موس دارای حسگری با دقت واقعی 5000 dpi است، به این معنی که از سرعت‌های بالا نیز پشتیبانی می‌کند و احتمالاً گیمرهایی که به چنین سرعت و دقتی نیاز دارند یا متخصصانی که درزمینهٔ ویرایش فایل‌های گرافیکی و عکس‌ها فعالیت دارند و باید کلیک‌های زیادی را انجام دهند، از کار با آن لذت خواهند برد. کمپانی همچنین موس Abyssus V2 را به‌گونه‌ای طراحی کرده که کاربران چپ‌دست یا راست‌دست در کار با آن مشکلی نداشته باشند.

Razer-abyssus-v2

این موس دارای 4 دکمه اضافی است که می‌توانید کارهای مختلفی را برای آن‌ها تعریف کنید. البته این تعداد از تعداد دکمه‌های اضافی در موس‌های رقبا کمتر است، اما اگر تصمیم به قرار دادن هر شورتکاتی در موس خود ندارید، احتمالاً این تعداد برایتان کافی خواهد بود. این موس همچنین در سه رنگ مختلف قابل تنظیم روشن می‌شود و در وب‌سایت Razer با قیمت 50 دلار برای خرید موجود است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.