گوگل اپلیکیشن Hangouts اندروید را با قابلیت ارسال ویدیو آپدیت کرد

حدوداً 2 سالی می‌شود که کاربران اپلی اپلیکیشن Hangouts گوگل از امکان ضبط و به اشتراک‌گذاری ویدیو با دوستان خود برخوردار هستند؛ اما در کمال تعجب تا امروز این قابلیت برای اکوسیستم بومی گوگل، اندروید، مهیا نبود.

0

اگر از کاربران اندرویدی این مسنجر گوگلی هستید، باید این خبر مسرّت‌بخش را بدهیم که نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن نیز قرار است از قابلیت به اشتراک‌گذاری ویدیو برخوردار شود. نسخه‌ی 11 اپلیکیشن Hangouts برای اندروید، این قابلیت را خواهد داشت.

hangouts-video-messaging

البته آپدیت آن هنوز به صورت سراسری در گوگل پلی در دسترس عموم قرار نگرفته، اما احتمالاً نیاز نیست زیاد منتظر بمانید. بعد از نصب نسخه‌ی جدید تنها کافی‌ست روی آیکون مربوطه فشار دهید و ویدیو ضبط کنید. شخص گیرنده قادر خواهد بود ویدیوی ارسالی شما را در برنامه‌ای جدا مشاهده کند؛ به نظر می‌رسد امکان پخش مستقیم از داخل خود برنامه Hangouts وجود ندارد.

علاوه بر این به نظر می‌رسد در نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن از این پس محدودیت زمانی ضبط ویدیو از 1 دقیقه به 2 دقیقه افزایش یافته است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.