سامسونگ برای مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 در 12 مردادماه دعوتنامه فرستاد

همان‌طور که در شایعات داشتیم سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت جدید را در 12 مردادماه رونمایی کند. این شرکت حالا رسماْ دعوتنامه‌ها را نیز برای مراسم خود ارسال کرده است.

0

مراسم 7 Unpacked سامسونگ قرار است 12 مردادماه به‌صورت همزمان در سه شهر نیویورک در ساعت 11 صبحُ ریو دو ژانیرو در ۱۲ ظهر و لندن در 4 بعد از ظهر آغاز شود و همه کاربران و علاقمندان نیز می‌توانند مراسم را به صورت زنده از وب‌سایت سامسونگ تماشا کنند.

همان‌طور که حتماْ می‌دانید سامسونگ تصمیم گرفته نوت جدید خود را به جای گلکسی نوت 6، گلکسی نوت 7 نام‌گذاری کند و در توضیح دلیل آن نیز نوشته است:

اول این‌که گلکسی نوت 7 مکمل و متمم خوبی برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج ما خواهد بود و محصولات ما را یکپارچه خواهد کرد. دوم این‌که گلکسی نوت 7 گیج شدن کاربران درباره آخرین تکنولوژی موبایلی سامسونگ را به حداقل رسانده و بهترین هماهنگی و یکپارچگی را با سری گلکسی اس خواهد داشت.

همان‌طور که در تصویر دعوتنامه می‌بینید هم عدد 7 و هم هفتمین قلم نمایش داده شده در تصویر نمایشگر نام گلکسی نوت 7 است. گفته می‌شود تنها یک نسخه گلکسی نوت 7 و آن‌هم با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با دولبه خمیده اما با خمیدگی کمتری نسبت به گلکسی اس 7 اج رونمایی خواهد شد و خبری از نسخه بدون خمیدگی و یا گلکسی اس 7 اج پلاس نخواهد بود.

samsung-galaxy-note-7-coloring-renders2

این قبلت از استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68، اسکنر عنبیه چشم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت حافظه رم، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی و باتری 3600 یا 4000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. نسخه آمریکایی نوت 7 با چیپست اسنپ‌دراگون 821 و نسخه جهانی با اکسینوس 8893 عرضه خواهد شد و همچنین قلم S-Pen نیز هم از نظر نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری بهبود خواهد یافت.

گلکسی نوت 7 احتمالاً در سه رنگ مشکی، آبی آسمانی و نقره‌ای و با قیمت 50 دلار گران‌تر از گلکسی اس 7 اج به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ امسال نوت 7 را یک‌ماه زودتر معرفی و عرضه می‌کند تا بتواند پیش از عرضه آیفون 7 پلاس فروش بیشتری را کسب کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.