ایسوس تبلت میان‌رده ZenPad 3S 10 را رسماً معرفی کرد

ایسوس چندی پیش رونمایی تبلت ZenPad 3S 10 خود را وعده داده بود و اکنون سر حرفش ماند و تبلت ZenPad 3S 10 را رسماً معرفی کرد.

0

هواداران فارنت حتما به خاطر دارند که خبر تصمیم ایسوس برای رونمایی تبلت ZenPad 3S 10 را چندی پیش منتشر کردیم، در این خبر ایسوس فقط اشاره کرده بود که به زودی تبلت جدید خود را رونمایی می‌کند، اکنون نیز شاهد خوش قولی ایسوس و رونمایی ZenPad 3S 10 هستیم. این تبلت بلند بالا طی مراسمی رسمی در تایوان از جانب ایسوس رونمایی شد و ایسوس وعده داده تا در تاریخ ۱۱ مرداد ماه تبلت جدید خود را روانه بازار کند. تبلت ZenPad 3S در کنار مشخصات سخت‌افزاری چشم‌گیری که دارد از قیمت خوبی نیز برخوردار است و قرار است با قیمتی حدود ۳۴۲ دلار روانه بازار شود.

ZenPad 3S 10
در این تبلت خوش قد و بالا، شاهد صفحه‌نمایش ۹.۷ اینچی هستیم که از نسبت صفحه‌نمایش ۴ به ۳ بهره می‌برد و رزولوشنی برابر با ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ دارد. لازم به ذکر است که ابعاد و رزولوشن صفحه‌نمایش ZenPad 3S 10 ما را یاد گلکسی تب S2 9.7 می‌اندازد.

در قلب ZenPad 3S 10 چیپست مدیاتک MT8176 SoC خودنمایی می‌کند، این چیپست از شش هسته بهره می‌برد که دوتای آنها از نوع Cortex-A72 هستند و در فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کنند، ۴ هسته دیگر هم از نوع Cortex-53 هستند که در فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز کار می‌کنند. جی‌پی‌یو پاور‌ وی‌آر GX6250 با فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز نیز وظیفه پردازش گرافیک این تبلت را بر عهده گرفته است.

ZenPad 3S 10-2
چهار گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشت تبلت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو و یو‌اس‌بی نوع سی در این محصول جدید ایسوس به چشم می‌خورد. در خصوص باتری نیز ایسوس در ZenPad 3S 10 خود یک باتری با ظرفیت ۵۹۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته است. به لحاظ نرم‌افزاری نیز در این تبلت شاهد اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو هستیم. این تبلت جدید ابعادی برابر با ۲۴۰.۵ در ۱۶۳.۷ در ۵.۸-۷.۱۷ میلی‌متر دارد و وزن ZenPad 3S 10 نیز ۴۳۰ گرم است.

gsmareana.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.