اپ‌نت: CarsBattle؛ جنگ ماشین‌ها در آخرالزمان!

اگر به دنبال بازی‌های ساده اما هیجان‌انگیز هستید احتمالاً اخیراً بازی‌های زیادی را با گرافیک 8بیتی و پیکسلی دیده‌اید. CarsBattle هم یک بازی دیگر در همین سبک است که البته گیم‌پلی متفاوتی را به همراه دارد.

0

در این بازی 100 ماشین متفاوت در شهری مخروبه رها شده‌اند و شما نقش یکی از آن‌ها را دارید. ظاهراً دلیل متروکه بودن شهر گاز سمی عظیمی است که به سرعت به سمت شهر نزدیک می‌شود و باید از آن دوری کنید. اما متأسفانه یا خوشبختانه این گاز تنها مشکل شما نیست و تمامی 99 ماشین دیگر قصد نابودی شما را دارند.

carsbattle-1

در ابتدای بازی تنها یک اسلحه ساده را برای مبارزه در اختیار دارید اما به مرور زمان می‌توانید در اطراف شهر سلاح‌های بهتری مانند AK47، مسلسل، شاتگان، نارنجک و حتی RPG پیدا کنید و با آن‌ها بهتر از دست دشمنان فرار کنید. کنترل بازی ساده است وتنها با لمس سمت چپ و راست صفحه انجام می‌شود. ظاهراً ماشین شما علاوه بر راننده یک سرنشین دیگر نیز دارد که وظیفه شلیک اسلحه با اوست! ماشین شما همچنین به یک رادار مجهز است که وقتی مهمات، جعبه پانسمان برای تعمیر و یا دشمنان در اطراف شما باشند بتوانید مکان آن‌ها را بهتر تشخیص دهید. در این تعقیب و گریز بهتر است به شکل مارپیچی حرکت کنید و البته مراقب موانع و ساختمان‌ها نیز باشید. اگر خدایی نکرده وارد توده گازی بنفش رنگ شدید بازی به شما حدود 3 ثانیه فرصت خواهد داد و پس از آن به سرعت شاهد تخریب ماشینتان خواهید بود.

carsbattle-2

با انهدام هرکدام از ماشین‌ها یک دلار کسب می‌کنید که با این دلارها می‌توانید ماشین‌هایی بهتر خریداری کنید که مقاوم‌تر بوده، سرعت بیشتری داشته و یا سرعت شلیک بهتری دارند. با وجود این‌که روند کسب پول در بازی بسیار کند است اما خوشبختانه هر سه ساعت یک‌بار بازی به شما یک هدیه 200 تا 300 دلاری هم اهدا می‌کند تا ناامید نشوید. هدف نهایی این است که شما آخرین بازمانده در شهر باشید اما ما در چندساعت بازی نتوانستیم به این هدف دست پیدا کنیم؛ پس آن‌قدرها هم با بازی آسانی مواجه نیستید!

carsbattle-3

فضای بازی کمی ما را به یاد فیلم محبوب Mad Max: Fury Road می‌اندازد و اگر این فیلم را دوست دارید شاید شما هم مانند ما با آن ارتباط بیشتری برقرار کنید. گرافیک بازی 8 بیتی و ساده بوده و صداگذاری نیز فوق‌العاده نیست اما به شما اطمینان می‌دهیم دانلود کردن این بازی رایگان ارزش وقت گذاشتن را دارد. این بازی به رایگان برای اندروید 2.3.3 و iOS 6.0 یا بالاتر قابل دانلود است و به این ترتیب کاربران با گوشی‌های قدیمی نیز می‌توانند از آن لذت ببرند.

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.