سریال تلویزیونی با اقتباس از بازی «بتلفیلد» ساخته می‌شود

در سال 2012 هم شرکت فاکس قرار بود اقتباسی از بلتفلید انجام دهد. این پروژه قرار بود یک کمدی-اکشن 1 ساعته بر اساس «بتلفیلد: بدکمپانی» باشد که البته هیچ‌وقت به مرحله‌ی  تولید و پخش نرسید.

0

یک سریال تلویزیونی بر اساس عنوان «بتلفیلد» در حال ساخت است اما هنوز جزئیات بیشتری در مورد آن مشخص نشده. دو شرکت  «پارامونت» و “Anonymous Content” (تهیه‌کننده‌ی «کارآگاه واقعی»، «آقای رُبات» و «از گور برخاسته») حقوق ساخت سریال بر اساس این بازی ساخته‌ی استودیوی DICE و الکترونیک‌آرتز را خریداری کرده‌اند. گفتنی است که هیچ‌یک از این دو شرکت پیش از این هیچ فیلم یا سریالی را با اقتباس از یک بازی ویدئویی نساخته‌اند.

هنوز شبکه‌هایی که این سریال را پخش خواهند کرد مشخص نشده اما ظاهراً در قرارداد، شبکه‌های کابلی، پولی و دستگاه‌های استریم ذکر شده است.

«مایکل‌شوگِر» عهده‌دار تهیه‌کنندگی این سریال خواهد بود. او تهیه‌کننده‌گی سریال‌هایی مانند Stroumboulopoulos و The OA و همچنین فیلم‌های Spotlight و The Fifth Estate را نیز در کارنامه دارد.

هنوز معلوم نیست که این سریال بر اساس کدام یک از نسخه‌های مجموعه‌ی بتلفیلد است و این‌که اصلاً چه اشتراکاتی از لحاظ داستانی بین بازی و سریال وجود خواهد داشت؛ آن هم با توجه به این‌که داستان هیچ‌موقع از نقاط قوت بتلفیلد نبوده است.

بازی بعدی از این مجموعه یعنی «بتلفیلد 1» قرار است در ماه اُکتبر عرضه شود. در سال 2012 هم شرکت فاکس قرار بود اقتباسی از بلتفلید انجام دهد. این پروژه قرار بود یک کمدی-اکشن 1 ساعته بر اساس «بتلفیلد: بدکمپانی» باشد که البته هیچ‌وقت به مرحله‌ی  تولید و پخش نرسید.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.