توییتر حالا تصاویر GIF تا سقف 15 مگابایت را پشتیبانی می‌کند

حدود 15 سال است که تصاویر GIF پای خود را به رایانه‌ها باز کرده‌اند و اوایل از آن‌ها صرفاً در پاورپوینت و یا بعضی از سایت‌ها استفاده می‌شد. اما حالا استفاده از این تصاویر بسیار همه‌گیر‌تر شده و روزانه شاهد به اشتراک‌گذاری هزاران تصویر از این نوع در شبکه‌های اجتماعی هستیم.

0

تا همین چند سال پیش، شبکه‌های اجتماعی مطرحی مثل فیسبوک و توییتر اصلاً از GIF پشتیبانی نمی‌کردند. اما بعدها شبکه‌های اجتماعی به مرور قابلیت استفاده از این تصاویر را به سیستم‌های خود اضافه کردند. از تصاویر GIF خصوصاً زمانی که می‌خواهیم ویدیو کلیپی که صدای آن مهم نیست و یا برای انتقال عکس‌العمل خود به موارد مختلف استفاده می‌شود.

تاکنون توییتر، مثل خیلی از سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی دیگر، تنها تا حداکثر حجم 5 مگابایت از فایل‌های GIF پشتیبانی می‌کردند؛ اما امروز توییتر این محدودیت را به 15 مگابایت رسانده و این موضوع می‌تواند نویدبخش GIFهایی با کیفیت و وضوح بیشتر باشد.

البته این تغییر فعلاً بر روی نسخه‌ی وب‌سایت توییتر اعمال شده و در اپلیکیشن‌های موبایل این شبکه‌ی اجتماعی هنوز هم تا حداکثر 5 مگابایت می‌توانید GIF آپلود کنید و معلوم نیست GIFهای 15 مگابایتی دقیقاً چه زمانی به گوشی‌ها هم بیایند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.