ایسوس Zenfone 3 Deluxe اولین گوشی هوشمند با چیپست اسنپ‌دراگون 821 معرفی شد

کوالکام روز گذشته جدیدترین چیپست موبایلی خود اسنپ‌دراگون 821 را معرفی کرد و حالا ایسوس به عنوان اولین شرکت گوشی Zenfone 3 Deluxe خود را با همین چیپست معرفی کرده است.

0

طی مراسمی در تایوان و هنگ‌کنگ ایسوس پرچم‌دار جدید خود Zenfone 3 Deluxe را با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی و پردازنده اسنپ‌دراگون 821 معرفی کرد. این چیپست قرار است با سرعت 2.4 گیگاهرتزی خود ده درصد از اسنپ‌دراگون 820 سریع‌تر باشد اما به همان پردازنده گرافیکی Adreno 530، مودم Cat 13 LTE و پشتیبانی از دوسیم‌کارت و فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 مجهز است. البته ایسوس Zenfone 3 Deluxe را خردادماه معرفی کرده بود اما نسخه اسنپ‌دراگون 821 به تازگی به جمع آن اضافه شده است.

asus-zenfone-3-deluxe

پرچم‌دار جدید ایسوس با بدنه فلزی و در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه بهتر این گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم DDR4 به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت افزایش 128 گیگابایت دیگر از طریق کارت حافظه با قیمت حدودی 780 دلار عرضه خواهد شد. دو نسخه دیگر از چیپست اسنپ‌دراگون 820 با سرعت 2.15 گیگاهرتز عرضه خواهند شد که اولی با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی 500 دلار و دومی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 560 دلار قیمت خواهند داشت. گفتنی است هر سه مدل از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل پشتیبانی می‌کنند.

Asus ZenFone 3 D

صفحه‌نمایش 5.7 اینچی این گوشی از نوع Super AMOLED و با وضوح 1080p بوده که با پوشش Gorilla Glass 4 پوشیده شده و با قابلیت Glove Mode می‌توانید با دستکش هم با آن کار کنید. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، NFC و حسگر اثر انگشت از سایر مشخصات این پرچم‌دار هستند. ایسوس برای این گوشی از دوربینی 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به همراه لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس لیزری استفاده کرده و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی با f/2.0 خواهد بود.

این گوشی‌ها قرار است در تایوان و هنگ‌کنگ از مردادماه عرضه شوند اما گفته می‌شود نسخه اسنپ‌دراگون 821 کمی دیرتر از راه خواهد رسید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.